A byłeś oglądać ten z Olkusza?
Miał tak mały przebieg, że jeszcze daleko było w nim do regulacji luzów zaworowych czy też wymiany łańcuszka.
Tutaj masz filmiki jak chodzi typowy silnik w DRZ:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=paRKBy3jBjw[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=3On6ke2Qkfc&feature=related[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=yTFbqvsXW1E[/url]
w ostatnim linku silnik już pracuje troszkę głośno, ale nadal w normie.
Zły dźwięk to kiedy coś wyraźnie robi "tik" - luz na zaworach.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=jSmWPS2sIyA[/url] 0.52s dobrze słychać tik tik w górnej części silnika.
Lub gdy coś bardzo wyraźnie metalicznie szumi - łańcuszek.
Mam nadzieje, że nie odrzuciłeś jakiejś dobrej oferty "bo wydawało mi się....".
A pierwszy link co dałeś:
Dziwny tłumik - jakiś home made
Łańcuch wisi - pytanie czy można go wyregulować czy regulacja już się kończy.
Rama pod główką ramy, za kolektorem żółta chyba od rdzy, dziwne miejsce na korozje.
Laczki zdarte, pytanie jaką daje tylną oponę? Przednia też jest powoli do wymiany.
A tą aukcję z Czech widziałem już chyba rok temu.
Znów Ci powtórzę - za tę kasę co masz kupisz czarną igłę albo i niebiesko białą!!!!!
Nie szukaj na chama bo nawet teraz zimą widzę ceny są wysokie.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD