1 Ostatnio edytowany przez raku (2013-05-17 22:59:17)

Temat: KTM 660 SMC by Raku

W końcu zakładam temat o swoim LC4 :D po dzisiejszej jeździe moge powiedzieć że 660 to w moim przypadku strzał w 10.Delikatnie odczuwam mase ale mam nadzieję że choć trochę uda mi się go odchudzić.A więc tak sprzęt wygląda na dzień dzisiejszy
http://p1.bikepics.com/2013%5C05%5C17%5Cbikepics-2556288-full.jpg
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=549f876a82a5cbb8]http://images43.fotosik.pl/1836/549f876a82a5cbb8m.jpg[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=150424607376d3ab]http://images33.fotosik.pl/665/150424607376d3abm.jpg[/url]

A plan wygląda następująco,czarne plastiki z EXC ( ogon, błotnik, zbiornik, kanapa, boczki) z modelu 2004-2007, i lampa z modelu 2008 < z czarno białą okleiną dostępną w BLITZMOTO do modelu EXC 2008< Ja jednak zadzwoniłem i powiedziałem że potrzebuje taki wzór jednak do modelu 2004-2007 i bezproblemowo zrobili wrzucając jeszcze mały znaczek akrapa na okleinie boczków, koszt niewielki bo  200 zł
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5c0f0dff0ec1ffc2]http://images44.fotosik.pl/697/5c0f0dff0ec1ffc2m.jpg[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7f6c070e1600d764]http://images45.fotosik.pl/1822/7f6c070e1600d764m.jpg[/url]

Idziemy dalej- przedni zawias zakupiony od kolegi z forum pułki Sutera z regulacją kąta główki ramy i lagi przerobione pod 90 kg w firmie Haslaher

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2d5d678f9c88540c]http://images39.fotosik.pl/2041/2d5d678f9c88540cm.jpg[/url]

Do tego zawiasu mam po poprzednim sezonie pasujący adapter do zacisku Beringera z Husaberga wraz z pompą, do tego czeka prawie nowa tarcza 320 Brakinga
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d95e1155ef5d4890]http://images50.fotosik.pl/1955/d95e1155ef5d4890m.jpg[/url]

No i kilka gadżeciarskich elementów widocznych na zdjęciu, mocowanie kiery ProTapera, czarne podnóżki CNC Pro Series, dźwignia zmiany biegów, pomarańczowy łańcuch RK 520, czekam jeszcze na pomarańczową zembatkę KTM 42 zęby na tył i 16 na przód.Tylny wahacz idzie do malowania proszkowego na czarny mat.

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=35a99da5f7615ff8]http://images34.fotosik.pl/661/35a99da5f7615ff8m.jpg[/url]

Zapomniał bym o aluminiowym stelażu od modelu 660 do 2005r. i z tym będzie najwięcej rzeźby żeby dopasować ogon od EXC ale wszystko da się ogarnąć

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ca1508bd0cee4420]http://images48.fotosik.pl/697/ca1508bd0cee4420m.jpg[/url]

Tak więc myślę że trochę da się odchudzić ten egzemplarz który w oryginale ma na sucho 138 kg, czyli z ori wydechami tu już mam tytan akrapa więc szacuje ze układ ori jest cięższy o jakieś +/- 5 kg a w sumie chciał bym odchudzić moto o te 8 kg, jutro jade na wagę to napisze co i jak.
Aha koła- ściągam te behry i zarzucam zestaw Excel/Talon które zdjąłem z EXC na pewno będzie tu pare gram różnicy,

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

2

Odp: KTM 660 SMC by Raku

gruuuby projekt... :D
chyba najbardziej pomodzone smc na forum będzie... powodzenia
rozumiem że jak już wyrzeźbisz tylni stelaż to będzie czarny mat ?

wr 250x

www.bikersbook.pl

3

Odp: KTM 660 SMC by Raku

dżejkop napisał/a:

rozumiem że jak już wyrzeźbisz tylni stelaż to będzie czarny mat ?

Rzeczą oczywistą jest ... :)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

4 Ostatnio edytowany przez kompan do picia (2013-05-15 21:31:09)

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Pisałeś, że masz teraz przełożenie 16/40 i z 3 wstaje na gume. Jam mam aktualnie takie jak planujesz założyć 16/42 i z 3 to ciężko idzie, w moim przypadku niewykonalne. Nie wiem czy to brak doświadczenia czy co... Czytałem, że ludzie często zakładają 16/44 i wtedy sprzęt się jeszcze lepiej zbiera, godząc przyspieszenie z Vmax.

Z tym stelażem to chyba nie będzie jakiejś ekstremalnej rzeźby, kątówką wszystko załatwisz :)

Odnośnie kolorków to rozważ czarny półmat.

5

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Powiem Ci że przy przełożeniu jakie teraz mam 16/40 jazda z prędkością 120 już mi się wydaje pałowaniem silnika myślę że przy 16/42 będzie ok, i tak nie latam szybciej niż 100-110 z chwilowymi przyspieszeniami a teraz z 3 idzie na gume ale trzeba szarpnąć mam nadzieje ze 42 z tyłu pomoże na tyle że nie trzeba będzie szarpać.
Myślałem nad półmatem będę musiał pogadać z lakiernikiem, bo nie chciał bym też takiej różnicy między ''świecącą'' się ramą a matowymi stelażem i wahaczem.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

6

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Powodzenia :D
16/42 jest git. Lepiej gadaj kiedy coś latamy ;>

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

7 Ostatnio edytowany przez delta (2013-05-16 07:17:21)

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Dobra fura może być, będę kibicował! powodzenia

https://www.bikepics.com/members/81

8

Odp: KTM 660 SMC by Raku

mam 16/43  -   wstaje z trzeciego biegu z gazu. :) w porownaniu z poprzednim przełożeniem jakie miałem (16/38) te jest duzo przyjemniejsze, silnik nie szarpie na niskich obrotach. Czekam na efekt końcowy 660.

Kawasaki ER-5     Suzuki SV-650     KTM LC4 660 SMC

9

Odp: KTM 660 SMC by Raku

i jak tam prace nad projektem?

10

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Coś się cicho zrobiło ;) Nowe koła już wleciały? Jakieś fotki? ;>

11

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Raku się nie pierd..li żeby w sezonie grzebac przy moto :]

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

12 Ostatnio edytowany przez raku (2013-06-05 01:13:13)

Odp: KTM 660 SMC by Raku

No troche w tym prawdy że tylko nakurwiam póki co :DDD ale jestem w trakcie remontu garażu a nie chcę rozgrzebywać moto w takich ''remotowych'' warunkach, ostatnio jednak przymierzyłem zbiornik, ten co upiłem pochodzi chyba od SX bo w kolorze czarnym nie wychodziły chyba do EXC i powiem szczerze że będzie CIĘŻKO! to że jest za wąski to pół biedy ale tam mało co pasuje.Obecnie wsadziłem kołek żeby go troche rozszerzyć, myśle tez o podgrzaniu go żeby się nieco ''dopasował'' do kształtów ramy LC4, wiatrak też odpada raczej, zmieniłem też pompę bo na tej ori jest podobnie jak chłopaki mają w 690 SMC - dozowalność kiepska, a ta co mam( beringer z berga) jest ok i stopale lecą :D
Na chwile obecną już 2000 km za mną :DDD więc sami rozumiecie - NIE MA CZASU heheh

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

13 Ostatnio edytowany przez raku (2013-09-03 19:13:56)

Odp: KTM 660 SMC by Raku

Mimo jeszcze, pięknej pogody czułem w kościach że muszę zajrzeć do ''góry'' silnika i oto dzisiaj wzięłem sie za robote
http://p1.bikepics.com/2013/09/03/bikepics-2594270-full.jpg
efekt jest następujący, zamówiłem znacznie więcej części niż jest potrzebne ale wymienie już to co mam dla świętego spokoju, otóż największe ślady zużycia wykazała rolka łożyska dźwigienki zaworowej ssącej
http://p1.bikepics.com/2013/09/03/bikepics-2594272-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2013/09/03/bikepics-2594274-full.jpg
, na wydechowej nie widać śladów, za to podkładki (nr23)
[url]http://www.bikepics.com/pictures/2594276/[/url] - link do schematu
są dość zużyte a w szczególności jedna z nich która straciła połowe swojego wymiaru, ślady zużycia czytaj delikatne pęknięcia widać też na tych ''cyckach'' nie wiem jak sie na to mówi :p (nr12) już zamówione idą do mnie.
I pojawia się pytanie do znawców tematu, otóż aby wyciągnąć łożysko igiełkowe musiałem rolki wycisnąć na prasie, a nowe rolki weszły bez większego oporu, czy musze je delikatnie sprasować aby końcówki się rozeszły w ''grzybek''  z obu stron żeby nie wypadły ? Co widać na starych rolkach na fot,
http://p1.bikepics.com/2013/09/03/bikepics-2594280-full.jpg

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

14

Odp: KTM 660 SMC by Raku

tu masz co nie co na ten temat
[url]http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=553430&page=2[/url]
dobrze to zrób, bo jak wypadnie to rozkurwi silnik :)

KTM 625 SMC

15

Odp: KTM 660 SMC by Raku

O!!! dzięki wielkie :)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250