Temat: KTM 660 SMC by Raku
W końcu zakładam temat o swoim LC4 :D po dzisiejszej jeździe moge powiedzieć że 660 to w moim przypadku strzał w 10.Delikatnie odczuwam mase ale mam nadzieję że choć trochę uda mi się go odchudzić.A więc tak sprzęt wygląda na dzień dzisiejszy
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=549f876a82a5cbb8][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=150424607376d3ab][/url]
A plan wygląda następująco,czarne plastiki z EXC ( ogon, błotnik, zbiornik, kanapa, boczki) z modelu 2004-2007, i lampa z modelu 2008 < z czarno białą okleiną dostępną w BLITZMOTO do modelu EXC 2008< Ja jednak zadzwoniłem i powiedziałem że potrzebuje taki wzór jednak do modelu 2004-2007 i bezproblemowo zrobili wrzucając jeszcze mały znaczek akrapa na okleinie boczków, koszt niewielki bo 200 zł
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5c0f0dff0ec1ffc2][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7f6c070e1600d764][/url]
Idziemy dalej- przedni zawias zakupiony od kolegi z forum pułki Sutera z regulacją kąta główki ramy i lagi przerobione pod 90 kg w firmie Haslaher
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2d5d678f9c88540c][/url]
Do tego zawiasu mam po poprzednim sezonie pasujący adapter do zacisku Beringera z Husaberga wraz z pompą, do tego czeka prawie nowa tarcza 320 Brakinga
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d95e1155ef5d4890][/url]
No i kilka gadżeciarskich elementów widocznych na zdjęciu, mocowanie kiery ProTapera, czarne podnóżki CNC Pro Series, dźwignia zmiany biegów, pomarańczowy łańcuch RK 520, czekam jeszcze na pomarańczową zembatkę KTM 42 zęby na tył i 16 na przód.Tylny wahacz idzie do malowania proszkowego na czarny mat.
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=35a99da5f7615ff8][/url]
Zapomniał bym o aluminiowym stelażu od modelu 660 do 2005r. i z tym będzie najwięcej rzeźby żeby dopasować ogon od EXC ale wszystko da się ogarnąć
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ca1508bd0cee4420][/url]
Tak więc myślę że trochę da się odchudzić ten egzemplarz który w oryginale ma na sucho 138 kg, czyli z ori wydechami tu już mam tytan akrapa więc szacuje ze układ ori jest cięższy o jakieś +/- 5 kg a w sumie chciał bym odchudzić moto o te 8 kg, jutro jade na wagę to napisze co i jak.
Aha koła- ściągam te behry i zarzucam zestaw Excel/Talon które zdjąłem z EXC na pewno będzie tu pare gram różnicy,
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250