Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Nie wiem czy jest sens kupować taki komplet no chyba, że często rozbierasz głowice;p Może podlec do jakiegoś warsztatu i pożyczą Ci taki klucz za jakieś piwo ;D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 130 131 132 133 134 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie wiem czy jest sens kupować taki komplet no chyba, że często rozbierasz głowice;p Może podlec do jakiegoś warsztatu i pożyczą Ci taki klucz za jakieś piwo ;D
No nie ma sensu, od kogoś pożyczę, teraz już chociaż wiem o co pytać ;]
A co tam chcesz robić? Jeśli łby śrub są dla Ciebie zagadką, to czynności obsługowe lub naprawy mogą Cię przerosnąć ;-)
w niektórych sklepach, np: yato można niektóre nasadki na sztuki kupić, ale Gierwi ma tu dużo racji !
Potrzebuje dobrać się do płytek zaworowych, już chyba za długo regulację odkładam. Jak mnie to przerośnie to najwyżej wezmę pomoc ;] Jak na razie to przerasta mnie gaźnik... kiedyś wyregulowałem i jeździło bez zarzutu, a jakiś czas temu zaczęło się troszkę sączyć paliwo z przelewu i silnik zalewa. Jeździć jeździ, ale żeby się pozbierała z niskich obrotów na wyższych biegach to masakra jakaś. Dwa razy czyściłem gaźnik i było dobrze przez 5 minut, dzisiaj lekko odgiąłem blaszkę na pływaku, żeby szybciej zamykało dopływ paliwa, ale dalej to samo. Ktoś się z czymś takim spotkał?
Nie chce nowego tematu zakładać, więc tu napisałem ;]
jak zawory są podparte to gaziora w życiu nie wyregulujesz...
A to wylewanie się paliwa przez przelew? Macie jakiś pomysł?
A za regulację zabiorę się po zaworach.
[url]http://kwejk.pl/obrazek/32901/japierdole-gif.html[/url]
Dajcie chłopakowi spokój. Każdy się kiedyś uczył i to nie raz na błędach ;)
Nie odginaj blaszki na oko tylko ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej wg. serwisówki. Sprawdź również czy gumka na trzpieniu, zamykającym dopływ paliwa, jest OK.
Elo , mam pytanie do ludzi którzy w swoich moto mają tylko kopkę bądź zazwyczaj z kopki odpalają..czy w butach motocyklowych po odpalaniu boli was śródstopie ? Mam Husaberga 550 z kopką i odpalam go w butach roboczych ponieważ oczekuję na buty motocyklowe i chciałem wiedzieć czy to wina kiepskiego nie motocyklowego buta czy poprostu noga musi przywyknąć ?
Nie odginaj blaszki na oko tylko ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej wg. serwisówki. Sprawdź również czy gumka na trzpieniu, zamykającym dopływ paliwa, jest OK.
Ok dzięki, obejrzę dokładniej zaworek iglicowy i tą uszczelkę.
Elo , mam pytanie do ludzi którzy w swoich moto mają tylko kopkę bądź zazwyczaj z kopki odpalają..czy w butach motocyklowych po odpalaniu boli was śródstopie ? Mam Husaberga 550 z kopką i odpalam go w butach roboczych ponieważ oczekuję na buty motocyklowe i chciałem wiedzieć czy to wina kiepskiego nie motocyklowego buta czy poprostu noga musi przywyknąć ?
Boli bo podeszwa miekka. W butach cross pelny komfort, takze nie stresuj sie.
P.S.
chyba jeszcze nie przypieprzyles gorna czescia stopy o podnozek podczas kopania, wiec nie wiesz co to bol :)
hehe dzięki Jery , buty robocze twarde ale domyślałem się ,że nie wystarczająco a od uderzenia stopą było blisko...nauka kopania trwa , liczę ,że z motocoklowymi butami będzie jeszcze nieco lepiej i przeboleje brak elektrycznego starterka
Zawsze można popchnąć haha xd
Strony Poprzednia 1 … 130 131 132 133 134 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.095 sekund, wykonano 50 zapytań