16

Odp: KTM 450 sx zrobiony na SM

aha dzieki velkurczak o taka odpowiedz mi chodzilo wlasnie. Ale chyba jednak sie skusze bo zamierzam np w niedziele pojezdzic troche z chlopakami po miescie i okolicznych wioskach a jak bede mial wiecej wolnego to bede chcial jezdzic na tor crossowy. wiec mysle ze to nie jest taki najgorszy wybor. prawda?

17

Właśnie serwis kolego. Jak już chcesz wyczyna to trzeba odpowiednio o niego dbać

Olej co 5 mth
zawory co 10 - 15 mth.

18

wiem o tym ale jestem jeszcze amatorem w pelni znaczeniu tego slowa wiec motor ze tak powiem po pizdzie dostawal nie bedzie jakos strasznie i mysle ze ten sezon przejezdze tylko zmieniajac olej i filtry bo motorek jest po wymianie tloka, lozysk i jeszcze jakichs tam rzeczy nie pamietam dokladnie. Mialbym jeszcze pytanie odnosnie wlasnie serwisu tego motocykla co ile mth co sie robi, zmiana oleju, tloka itp?

19

Bez wymiany tłoka i innych poważniejszych rzeczy to może i przelatasz, ale zawory to podstawa ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

20

olej i zawory Ci napisałem, a tłok jak czujesz, ze się kończy :)

21

Nakręciłeś się na zabawkę, która ma jednak inne przeznaczenie, posłuchaj lepiej hackera i reszty kolegów, bo kupno tego motocykla mija się z Twoim celem.

Suzuki DRZ 400 '07 - sold
Suzuki RMZ 250 '04 - sold

https://www.facebook.com/CunningRiders

22 Ostatnio edytowany przez Koso (2013-05-22 20:18:04)

to jest motor na tor, a nie do latania z kolegami na plastikach

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

23

kurde namieszaliscie mi i teraz nie wiem co robic. A co innego byscie doradzili co by dobrze zapierdalalo na asfalcie i sprawdzilo sie w miare w terenie?

24

EXC np. 525 powinno Cię zadowolić ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

25

sxv, chociaż nie wiem czy jako taką dostałbyś za te 12k.

Suzuki DRZ 400 '07 - sold