Odp: Wybuchy w LC4
KTM jak zwykle nie zawiódł i się zjebał :)
jakieś marne talerzyki....
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Wybuchy w LC4
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
KTM jak zwykle nie zawiódł i się zjebał :)
jakieś marne talerzyki....
Tak naprawde to chyba moja wina. Odkrecila sie sruba od regulacji zaworow, a zawory ustawialem 1000 km wczesniej i przekonany bylem, ze dobrze byly dokrecone. Niestety ta jedna byla slabiej :/
Tak naprawde to chyba moja wina. Odkrecila sie sruba od regulacji zaworow, a zawory ustawialem 1000 km wczesniej i przekonany bylem, ze dobrze byly dokrecone. Niestety ta jedna byla slabiej :/
HA Czyli nic samo się nie stało:) jak by LC4 słabe były to by nie produkowali przez 20lat....
Kwiatek89 napisał/a:Tak naprawde to chyba moja wina. Odkrecila sie sruba od regulacji zaworow, a zawory ustawialem 1000 km wczesniej i przekonany bylem, ze dobrze byly dokrecone. Niestety ta jedna byla slabiej :/
HA Czyli nic samo się nie stało:) jak by LC4 słabe były to by nie produkowali przez 20lat....
Ale glowica to mi sama pekla....
ale i tak go kocham w tlumik jak nikt nie patrzy :cool:
ale i tak go kocham w tlumik jak nikt nie patrzy :cool:
FUJ!
Kwiatek89 napisał/a:ale i tak go kocham w tlumik jak nikt nie patrzy :cool:
FUJ!
Oj tam :D
To w takim razie jest prawdziwa miłość!
To w takim razie jest prawdziwa miłość!
Napewno :D pewnie dlatego sie czesto "pomarancza" psuje, bo czeka tylko na pieszczoty...
"pieszczoty" zinterpretujcie sobie sami :)
maciejwra napisał/a:Kwiatek89 napisał/a:Tak naprawde to chyba moja wina. Odkrecila sie sruba od regulacji zaworow, a zawory ustawialem 1000 km wczesniej i przekonany bylem, ze dobrze byly dokrecone. Niestety ta jedna byla slabiej :/
HA Czyli nic samo się nie stało:) jak by LC4 słabe były to by nie produkowali przez 20lat....
Ale glowica to mi sama pekla....
ale i tak go kocham w tlumik jak nikt nie patrzy :cool:
bueehehehehehe ja nie praktykowałem aż tak :D
Kwiatek89 napisał/a:maciejwra napisał/a:HA Czyli nic samo się nie stało:) jak by LC4 słabe były to by nie produkowali przez 20lat....
Ale glowica to mi sama pekla....
ale i tak go kocham w tlumik jak nikt nie patrzy :cool:bueehehehehehe ja nie praktykowałem aż tak :D
Żałuj :)
Witam,
w sobotę odbieram silnik (620 99r. około 36000 km.) po kapitalce, dwa tygodnie i zrobione.
Kiedy kupiłem kata to był w nie najlepszym stanie jak się później okazało.
Na początek rozleciał się wysprzęglik kierunkowy rozrusznika i musiałem się
nauczyć odpalać z kopa, druga sprawa to wyciek oleju z uszczelnienia wałka zdawczego
no i oczywiście uszczelniacze przedniego zawieszenia. W sumie można powiedzieć, że
to wszystko sprawy związane z serwisem oprócz wysprzęglika ale to już moja wina
(odpalanie bez sprzęgła w zimie) myśląc, że KTM to tak jak inne maszyny tego typu
czyli ssanie do oporu i rozruch, otóż nie. Mój sprzęt nie potrzebował aż tak wzbogaconej
mieszanki objawem odpalania z ssaniem było zalewanie się świecy. Kilkakrotny demontaż
gaźnika i ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej nie dawał rezultatu więc paliłem
bez tylko na samym gazie. Biorąc pod uwagę to, że nie cackałem się z nim jeżdżąc przez
cały sezon to i tak wiele wytrzymał. Połowa sezonu charakterystyczny objaw skończonego
silnika czyli przedmuchy ze skrzyni korbowej. Grudzień 09 w końcu stop, padł pod garażem tak jakby
chciał mi oszczędzić kilku kilometrowego spaceru u jego boku. Silnik wyciągnięty z ramy
jadę do chłopaków na Śląsk. Po półtorej godziny jednostka napędowa rozebrana, oczekuję
diagnozy, dlaczego stanął? Mechanik pokazuje mi feralne miejsce śruba od prowadnicy
łańcucha rozrządu wykręciła się i wpadła pomiędzy balanser a ściankę silnika blokując go.
Lećmy dalej patrzę na tłok zajechany (oryginał ELKO) z niechęcią spoglądam na cylinder to samo
nicasilu brak. Koleś opierając się o karter siłuje się z korbą i mówi jest ok. kamień z serca.
Pompy oleju też są w porządku, prowadnice łańcuszka i łańcuch ok. ale wymieniam sam łańcuch.
Do wymiany wszystkie łożyska silnikowe. Głowica do roboty ale bez tragedii trzeba dotrzeć zawory do
gniazd i wymienić łożyska na wałku plus uszczelniacze. Co do cylindra zdecydowałem się na tańszą
opcje czyli prasowanie żeliwnej tulei zobaczymy sam jestem ciekawy jak to będzie fungowało.
Koszt oczywiście nie mały ale jak to z generalnym remontem musi kosztować.
u mnie zaczeło sie od zwykłego pocenia silnika potem się okazało że jest tylko jedna tulejka w głowicy która prowadzi olej więc trzeba dokupic nie wiadomo czy w nich tak jest czy gdzieś ja wcieło potem z glupoty sprawdzajac okazalo sie ze cos sie dostalo do jednej pompy oleju i sie zatrzymała fart ze nie poelcaiło gdzie indziej w silnik no i teraz pytanie co to mogło byc i czy nie uszkodzi jakiejs innej czesci w silniku. narazie sprzet bez obslugowy ale zobaczymy co jeszcze wyskoczy bo w tym sezonie chce zaczac tor wiec sprzet bedzie nastawiony na ostre katowanie. do zobaczenia na mieście lub na torze.
Podepnę się pod temat z takim pytaniem: A powiedzcie mi czy podczas gumowania w waszych LC4 wywala wam olej przez odmę. Ja mam za duży stan oleju w silniku bo na wykręconym bagnecie mam max i podczas pionów mam zalany olejem cały gaźnik i silnik i pół ramy z tyłu. Silnik to 620 na SEM z dużym obiegiem oleju.
Już sobie poczytałem i znam odpowiedź ;]
[url]http://www.supermoto.pl/2009/10/popelnilem-ktma-lc4-supermoto/[/url]
Podepnę się pod temat z takim pytaniem: A powiedzcie mi czy podczas gumowania w waszych LC4 wywala wam olej przez odmę. Ja mam za duży stan oleju w silniku bo na wykręconym bagnecie mam max i podczas pionów mam zalany olejem cały gaźnik i silnik i pół ramy z tyłu. Silnik to 620 na SEM z dużym obiegiem oleju.
Już sobie poczytałem i znam odpowiedź ;]
[url]http://www.supermoto.pl/2009/10/popelnilem-ktma-lc4-supermoto/[/url]
Za duzo masz oleju a to tez nie dobrze...
Jeszcze z trzy razy guma będzie i wróci do normalnego poziomu olej ;] Niestety poprzedni właściciel nie wiedział widocznie, że w Kacie trochę inaczej mierzy się poziom oleju.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Wybuchy w LC4
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 60 zapytań