Wiosna już się czai to trzeba było przygotować WR do sezonu :)
Najpierw wymieniłem zawieszenie na crossowe z YZ 450 2005r, lagi, półki i tylny amor.
Przy okazji smarując łożyska główki ramy i prolinka.
Następnie sprawdzone luzy zaworowe, stan wałków itp - wszystko jak nowe :)
Zmieniony kąt wałka wydechowego na specyfikację YZ 426.
WR timing:
YZ timing:
Do tego nowa opona na tył i wyprany filtr powietrza.
Zostało zmienić olej i dorobić mocowanie przewodu hamulcowego - YZ 450 w 2005 miały inaczej prowadzony przewód jak w 426.
Wrażenia? Zawieszenie dużo twardsze, dzięki półkom moto zwrotniejsze - jeszcze muszę się pobawić ustawieniami. Przestawienie wałka zrobiło mega różnicę! WR wstaje z 4 z gazu bez najmniejszego problemu i wkręca się na obroty jak szalona :D
Polecam jak ktoś ma WR 400/426.
-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS