Odp: Dylemat co kupić :)
To są oem-owskie kolektory z nierdzewki, w obu przypadkach i one wszystkie tak wyglądają. Niektóre pewnie mniej są odbarwione, bo wypolerowane przed sprzedażą.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Dylemat co kupić :)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To są oem-owskie kolektory z nierdzewki, w obu przypadkach i one wszystkie tak wyglądają. Niektóre pewnie mniej są odbarwione, bo wypolerowane przed sprzedażą.
Dokładnie, każda LC4 dostaje takich kolorków, jak dla mnie wygląda to na +
[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-2005-i3228930062.html[/url]
Heh, mój były KAT - polecam
A kupował ktoś w komisie? Ten jest przy warsztacie.
ABCMOTORU KWIECIŃSKI WOJCIECH w Gryficach.
Namierzyłem tam ładną sztukę, ładną z opisu i zdjęć :)
A mam 400 km w jedną strone.
Witam, przyłącze się do tematu bo mam straszny dylemat co kupić, do tej pory użytkowałem tylko mocykle sportowe i naszła mnie ochota na supermoto, z poważniejszych crossów miałem okazje polatać kilka dni na KTMie 450 i bardzo przyjemnie się to upalało i właśnie coś takiego chyba mnie interesuje, przeglądając forum zauważyłem że większość osób polece ktma ale 5XX i tu moje pytanie co będzie lepsze taki 2 cylindrowiec cy jednak 1cyl, co będzie tańsze w obsłudze bo jednak zamierzam jeżdzić nim troche po szosie ale z drugiej strony chce troche poupalać, spróbować stuntu na takiej maszynie i tak logicznie patrząc np taka crf450 czy ktm 450 będzie chyba lepszym rozwiązaniem. Nie wiem nie mam pojęcia już sam na co się zdecydować, może ktoś popdowie mi coś rozsądnego. kwota jaka dysponuje to ok 10-15tys
Podsumowując chce lekkie mocne supermoto
O jakim motocyklu dwu-cylindrowym myślisz?
jak dla mnie to te przebarwienia sa zajebiste, one poprostu takie beda, nie jest to wina zadnego przegrzania..
np ktm 690 nie jest na 2 garach?? naprawde moja wiedza na tema crossow jest bardzo ograniczona, do tej pory przerabiałem sam scigacze nawet teraz mam jeszcze gsxr1000k5 ale ten motocykl jest dla mnie nudny nie jara mnie juz napedzanie a do stuntu i wyglupow mi go szkoda bo sie niszczy coraz bardziej i dlatego jednak jakis ktm bylby dla mnie najlepszy troche w teren troche na szose ale nie znam sie na nich za bardzo a chodzi mi o jak najlzejsze i jak najmocniejsze moto, nie wiem jak jest z awaryjnoscia co bedzie lepsze taki ktm czy WRa a moze crf, dlatego szukam odpowiedzi u madrzejszych odemnie w tym temacie ludzi
Nie, te silniki są jednocylindrowe. 990 są dwu.
Powodzenia :D Nie pożałujesz, jeżeli przejdziesz na tą stronę mocy ;)
aha ok czyli wszystkie sa na jednym garze, tylko jak jest np ze stosunkiem mocy do masy w porownaniu np takiego ktma [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3252494703[/url] a np 690?? i czy wogle jest sens pchac sie w ktm moze jest cos lepszego np to [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3252942962[/url]
Na forum wyczytałem, że silnik LC4 690 wymaga przeglądów po ok 5k km a moze i wiecej, natomiast na aukcjach można znaleść moto z przebiegiem rzędu 1-2 kkm po piewszym przeglądzie, jak np. tutaj:
[url]http://allegro.pl/ktm-duke-690-2011-salon-faktura-1874km-i3249352756.html[/url]
To jest już kolejna aukcja, na której widzę taki wpis.
O co kaman??
Na forum wyczytałem, że silnik LC4 690 wymaga przeglądów po ok 5k km a moze i wiecej, natomiast na aukcjach można znaleść moto z przebiegiem rzędu 1-2 kkm po piewszym przeglądzie, jak np. tutaj:
[url]http://allegro.pl/ktm-duke-690-2011-salon-faktura-1874km-i3249352756.html[/url]
To jest już kolejna aukcja, na której widzę taki wpis.
O co kaman??
Pierwszy przegląd w ktm jest po 1 tys km. Zmieniają olej i filtry dlatego w ogłoszeniu mają że po pierwszym przeglądzie.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Dylemat co kupić :)
Wygenerowano w 0.061 sekund, wykonano 81 zapytań