16 Ostatnio edytowany przez kompan do picia (2013-05-14 11:51:37)

Odp: Dylemat co kupić :)

To są oem-owskie kolektory z nierdzewki, w obu przypadkach i one wszystkie tak wyglądają. Niektóre pewnie mniej są odbarwione, bo wypolerowane przed sprzedażą.

17

Odp: Dylemat co kupić :)

Dokładnie, każda LC4 dostaje takich kolorków, jak dla mnie wygląda to na +

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

18

Odp: Dylemat co kupić :)

[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-2005-i3228930062.html[/url]

Heh, mój były KAT - polecam

19

Odp: Dylemat co kupić :)

A kupował ktoś w komisie? Ten jest przy warsztacie.

ABCMOTORU KWIECIŃSKI WOJCIECH w Gryficach.

Namierzyłem tam ładną sztukę, ładną z opisu i zdjęć :)
A mam 400 km w jedną strone.

"Czas tracony z przyjemnoscia, nie jest czasem traconym"
                                         - Thomas Eliot

20 Ostatnio edytowany przez boostertd (2013-05-16 12:36:06)

Odp: Dylemat co kupić :)

Witam, przyłącze się do tematu bo mam straszny dylemat co kupić, do tej pory użytkowałem tylko mocykle sportowe i naszła mnie ochota na supermoto, z poważniejszych crossów miałem okazje polatać kilka dni na KTMie 450 i bardzo przyjemnie się to upalało i właśnie coś takiego chyba mnie interesuje, przeglądając forum zauważyłem że większość osób polece ktma ale 5XX i tu moje pytanie co będzie lepsze taki 2 cylindrowiec cy jednak 1cyl, co będzie tańsze w obsłudze bo jednak zamierzam jeżdzić nim troche po szosie ale z drugiej strony chce troche poupalać, spróbować stuntu na takiej maszynie i tak logicznie patrząc np taka crf450 czy ktm 450 będzie chyba lepszym rozwiązaniem. Nie wiem nie mam pojęcia już sam na co się zdecydować, może ktoś popdowie mi coś rozsądnego. kwota jaka dysponuje to ok 10-15tys
Podsumowując chce lekkie mocne supermoto

21

Odp: Dylemat co kupić :)

O jakim motocyklu dwu-cylindrowym myślisz?

22

Odp: Dylemat co kupić :)

jak dla mnie to te przebarwienia sa zajebiste, one poprostu takie beda, nie jest to wina zadnego przegrzania..

Kawasaki ER-5     Suzuki SV-650     KTM LC4 660 SMC

23 Ostatnio edytowany przez boostertd (2013-05-16 14:24:14)

Odp: Dylemat co kupić :)

np ktm 690 nie jest na 2 garach?? naprawde moja wiedza na tema crossow jest bardzo ograniczona, do tej pory przerabiałem sam scigacze nawet teraz mam jeszcze gsxr1000k5 ale ten motocykl jest dla mnie nudny nie jara mnie juz napedzanie a do stuntu i wyglupow mi go szkoda bo sie niszczy coraz bardziej i dlatego jednak jakis ktm bylby dla mnie najlepszy troche w teren troche na szose ale nie znam sie na nich za bardzo a chodzi mi o jak najlzejsze i jak najmocniejsze moto, nie wiem jak jest z awaryjnoscia co bedzie lepsze taki ktm czy WRa a moze crf, dlatego szukam odpowiedzi u madrzejszych odemnie w tym temacie ludzi

24

Odp: Dylemat co kupić :)

Nie, te silniki są jednocylindrowe. 990 są dwu.
Powodzenia :D Nie pożałujesz, jeżeli przejdziesz na tą stronę mocy ;)

25

Odp: Dylemat co kupić :)

aha ok czyli wszystkie sa na jednym garze, tylko jak jest np ze stosunkiem mocy do masy w porownaniu np takiego ktma [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3252494703[/url] a np 690?? i czy wogle jest sens pchac sie w ktm moze jest cos lepszego np to [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3252942962[/url]

26

Odp: Dylemat co kupić :)

Na forum wyczytałem, że silnik LC4 690 wymaga przeglądów po ok 5k km a moze i wiecej, natomiast na aukcjach można znaleść moto z przebiegiem rzędu 1-2 kkm po piewszym przeglądzie, jak np. tutaj:

[url]http://allegro.pl/ktm-duke-690-2011-salon-faktura-1874km-i3249352756.html[/url]

To jest już kolejna aukcja, na której widzę taki wpis.

O co kaman??

"Czas tracony z przyjemnoscia, nie jest czasem traconym"
                                         - Thomas Eliot

27

Odp: Dylemat co kupić :)

Miyagi napisał/a:

Na forum wyczytałem, że silnik LC4 690 wymaga przeglądów po ok 5k km a moze i wiecej, natomiast na aukcjach można znaleść moto z przebiegiem rzędu 1-2 kkm po piewszym przeglądzie, jak np. tutaj:

[url]http://allegro.pl/ktm-duke-690-2011-salon-faktura-1874km-i3249352756.html[/url]

To jest już kolejna aukcja, na której widzę taki wpis.

O co kaman??

Pierwszy przegląd w ktm jest po 1 tys km.  Zmieniają olej i filtry dlatego w ogłoszeniu mają że po pierwszym przeglądzie.