16

Odp: KTM 640 vs SV650

Grzybu napisał/a:
Janik napisał/a:

Jak Ci SVka N nie szla na gume, to Ci nic nie pojdzie.

No.. dzięki za zrozumienie tematu.

SV idzie z jedynki aż miło, nawet przepiąć bieg czasem mi się udaje, choć szkoda mi jej do ćwiczeń, ale ja się pytam czy 640 SM z gazu idzie na koło przy typowym przełożeniu na wyższych biegach. Tu nie ma filozofii. Albo sprzęt sam z siebie wchodzi na koło z kolejnych biegów, albo trzeba mu pomóc.

Pozdr.

A tak z ciekawości - dlaczego z gazu chcesz wstawać? Przecież klama jest o wiele przyjemniejsza, bardziej przewidywalna i daje o wiele więcej możliwości, nawet przy słabszych sprzętach - można od razu wejść w balans i mieć jeszcze na manecie kupę luzu :).
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że wstawanie z gazu jest dość "pedalskie", tylko lękam się, że mnie za takie stwierdzenie zamkną w dzisiejszych czasach ;)

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

GPZ500S>TL1000R>DRZ400 SM czarna, gangsterska ;)

17

Odp: KTM 640 vs SV650

temat przeniesiony do działu Co kupić...jednak widzę że berdziej zmierza w rejony stuntu i gumowania na tylnym kole, ocierając się o "pedalskie" okolice ;-)
hermes

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

18 Ostatnio edytowany przez Grzybu (2013-05-11 19:32:23)

Odp: KTM 640 vs SV650

Heh :), no więc z gazu startuję, bo mi szkoda sprzęgła, ot, co! Czy to "pedalskie" nie wiem. W tych kategoriach nigdy tego nie rozważałem, ale na pewno mniej ora sprzęgło. Fakt, jak się z klamy pociągnie to efekt jest lepszy (w sensie: guma dłuższa, bo od razu pion), ale i tego się trzeba nauczyć. Jeśli ma być dobra powtarzalność, to trochę trzeba popracować. Może innym sprzętem bym się w tą stronę przełamał, ale SVy jakoś mi szkoda.

Krzywer, a co Ty tam masz za szpejka w awatarze?? To czasem nie sv,a?

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

19

Odp: KTM 640 vs SV650

A tak z ciekawości - dlaczego z gazu chcesz wstawać? Przecież klama jest o wiele przyjemniejsza, bardziej przewidywalna i daje o wiele więcej możliwości, nawet przy słabszych sprzętach - można od razu wejść w balans i mieć jeszcze na manecie kupę luzu :).
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że wstawanie z gazu jest dość "pedalskie", tylko lękam się, że mnie za takie stwierdzenie zamkną w dzisiejszych czasach ;)

Wstawanie z gazu na przyspieszeniu to power wheelie czyli kończą ci sie biegi i jest po imprezie, ale można np podnieść sie na 2 z gazu i odrazu przepiac sie na 3 na niskie obroty i masz ten wasz no limit. Ze sprzęgła to z 4-5 na predkosci ewentualnie,  bo na 2 salto do tylu i właśnie nie stwierdzaj ze jest "pedalskie" bo ogranicza Cię sprzęt i dlatego musisz walić z klamy;)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

20

Odp: KTM 640 vs SV650

Dokladnie, jak ktos ma za slaby sprzet to musi strzelac i nie ma to nic wspolnego z pedalstwem ;)

SMR 510

21

Odp: KTM 640 vs SV650

Z tego co widzę, to wątek po pierwsze poszedł w niezamierzane rejony, po drugie są kłopoty ze zrozumieniem ;)

Kolega Krzywer napisał, że z gazu jest pedalskie, a kolejne posty wyrażają "nie mów że z klamy jest pedalskie"...

Ivory: husa chcesz koniecznie na litra zamienić? Tak pytam .... [url]http://forum.supermoto.pl/topic23857-sv650n-z-2006r-na-sumo-ktma.html[/url] ;)
Pozdr

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

22

Odp: KTM 640 vs SV650

Grzybu napisał/a:

Z tego co widzę, to wątek po pierwsze poszedł w niezamierzane rejony, po drugie są kłopoty ze zrozumieniem ;)

Kolega Krzywer napisał, że z gazu jest pedalskie, a kolejne posty wyrażają "nie mów że z klamy jest pedalskie"...

Ivory: husa chcesz koniecznie na litra zamienić? Tak pytam .... [url]http://forum.supermoto.pl/topic23857-sv650n-z-2006r-na-sumo-ktma.html[/url] ;)
Pozdr

to Ty nie zrozumiałeś bo Krzywer stwierdził że z gazu jest pedalskie a chłopaki zauważyli że tak twierdzi ze wzgledu na to że ma sprzęt z małą mocą, co ogranicza możliwość stawania na gumę z gazu - taka prawda jak masz mocy tyle że idzie na koło z gazu na każdym biegu to po co klamka - jest moc to tak samo szybko dojdziesz do balansu z gazu jak z  klamki