1 Ostatnio edytowany przez Grzybu (2013-04-27 22:39:18)

Temat: KTM 640 vs SV650

napisałem dużo to mnie wylogowało, więc krótko. Jeżdżę teraz SV650N z 2006r. chcę to zmienić na lc4 640SM. Sie pisze, mówi, że to lata na kole bez problemów. A moja esfała 72KM, 175kg z płynami na standardowych zębatach, z dwójki już tylko po strzale z klamy wchodzi, i to niechętnie. Czy 640tka jest w tym temacie lepsza? Są filmy na YT, ale nie wiem na jakich to przełożeniach, więc nie miarodajne.

Chodzi mi konkretnie o model LC4 640SM bo zależy mi na dwóch miejscach.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

2

Odp: KTM 640 vs SV650

jasne że lepsza
jak każde SM :)

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

3

Odp: KTM 640 vs SV650

Jak Ci SVka N nie szla na gume, to Ci nic nie pojdzie.
Aczkolwiek, skoro GUMA jest top priority, to celuj cos z szeroka kierownica i duza moca. Streetfighter po walonym litrowym scigu na pewno przypasuje.

"Kocham Fałki i pachnące cwajtakty"

2004 KTM 125 SX
Poszukiwania godnego SM

4

Odp: KTM 640 vs SV650

Streetfighter 1100 to dzikus, a jazda na nim jest przerażająca, trzeba mieć wyczucie z odpowiednim dawkowaniem gazu ;)

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

5

Odp: KTM 640 vs SV650

Powiedzmy tak jazda na gumie  tzn jej nauka w przypadku sm jest mniej kosztowna
Wyobraź sobie lc4 po glebie a sv :)

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

6

Odp: KTM 640 vs SV650

Grzybu napisał/a:

napisałem dużo to mnie wylogowało, więc krótko. Jeżdżę teraz SV650N z 2006r. chcę to zmienić na lc4 640SM. Sie pisze, mówi, że to lata na kole bez problemów. A moja esfała 72KM, 175kg z płynami na standardowych zębatach, z dwójki już tylko po strzale z klamy wchodzi, i to niechętnie. Czy 640tka jest w tym temacie lepsza? Są filmy na YT, ale nie wiem na jakich to przełożeniach, więc nie miarodajne.

Chodzi mi konkretnie o model LC4 640SM bo zależy mi na dwóch miejscach.

To bardziej temat na stunt - pytasz o gumowanie to proszę spójrz w opisy jakimi sprzętami chłopaki latają, gumuje się na wszystkim więc myślę że to nie sprawa sprzętu lecz umiejętności/techniki

Poniżej temat który zapewne cię zainteresuję.
[url]http://forum.supermoto.pl/topic17939-gumowanie-na-tylnym-kole.html[/url]

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

7 Ostatnio edytowany przez Grzybu (2013-04-28 16:09:50)

Odp: KTM 640 vs SV650

Janik napisał/a:

Jak Ci SVka N nie szla na gume, to Ci nic nie pojdzie.

No.. dzięki za zrozumienie tematu.

SV idzie z jedynki aż miło, nawet przepiąć bieg czasem mi się udaje, choć szkoda mi jej do ćwiczeń, ale ja się pytam czy 640 SM z gazu idzie na koło przy typowym przełożeniu na wyższych biegach. Tu nie ma filozofii. Albo sprzęt sam z siebie wchodzi na koło z kolejnych biegów, albo trzeba mu pomóc.

Pozdr.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

8

Odp: KTM 640 vs SV650

Tak, wchodzi na koło z 2 z gazu bez problemu (albo i z 3, zależy od przełożeń). Ale lepiej kup 625 albo wymień gaźnik na FCRa (w sumie nieduży koszt a zrobisz samemu), lepiej się gumuje ;] W każdym razie mi się tym bardzo dobrze lata na kole.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

9

Odp: KTM 640 vs SV650

Kolego, chcesz zmienić czy zamienić na LC4? ;)

Mechaniczna pomarańcza.

10

Odp: KTM 640 vs SV650

SV nie lubi jazdy na gumie :)

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

11

Odp: KTM 640 vs SV650

Zaciera tylnego gara ;) pozatym je ospale :p

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

12

Odp: KTM 640 vs SV650

xr650r idzie z 5 na koło tylko trzeba by podnóżki dla pasażera dorobić (bo w papierach są dwuosobowe przeważnie). Jeśli masz budżet to warto nad tym pomyśleć...

13

Odp: KTM 640 vs SV650

Jeśli wchodzenie na koło to główne kryterium wyboru.

14

Odp: KTM 640 vs SV650

Po 2003 roku już nie zaciera tylnego gara. I jest bardzo stabilne termicznie.

Gumowanie to nie główne kryterium, ale kop musi być ;)

Poza tym tylne nóżki do sporadycznego wyjazdu na piknik z moją pierwszą żoną, no i eksploracja terenów leśno/polnych (głównie drogami).

Także SVą tam raczej nie wjade ;)

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

15

Odp: KTM 640 vs SV650

Dwie osoby na wycieczce na LC4 to akurat średnia radocha. Resztę kryteriów spełnia

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)