Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
konektory hermetyczne
[url]https://www.google.pl/search?q=konektory+hermetyczne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8qGLUa--FoGk4gTDw4DADQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=653[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 124 125 126 127 128 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
konektory hermetyczne
[url]https://www.google.pl/search?q=konektory+hermetyczne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8qGLUa--FoGk4gTDw4DADQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=653[/url]
Moim zdaniem są niepraktyczne, z uwagi na duży rozmiar (ciężko schować).
Moim zdaniem są niepraktyczne, z uwagi na duży rozmiar (ciężko schować).
Dokładnie, są fajne ale wielkie.
U mnie to i tak się znajdzie pod siedzeniem, więc nie ma problemu wielkości ;]
Ale jakbym miał takich 5 za przednią lampą to już by nie było tak fajnie.
Mam w swojej dt 125 felgi Excela (oczywiście SM) i tu moje pytanie jak jest z ich wytrzymałością na żużlówkach? Szczególnie gdy jest sporo małych głębszych dołków. Bo mam ochotę mocniej odkręcić gaz ale boje się żeby się nie pogięły ? I czy bardzo zużywają się opony SM (mam Pirelli Sports Demon) na żużlówce gdzie jest sporo kamieni (luźno latają po drodze) ?
Elo mam takie szybkie pytanko , kiedyś była chyba o tym mowa jak dobrze pamiętam ale nie znalazłem puki co .
Kumpel szuka jakiegoś ciekawego quada , jaki model ma zamontowany seryjnie silnik z drz 400 ?? ?
ltz400
i KFX 400
a ja polecam również Hondę TRX 300-400 ;) z silnikiem od XR 400
dzięki panowie !
[url]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NpqcUJWUtdQ[/url]
Witam Panowie!
mam taki mały problem
zabrałem się za regulację luzów zaworowych w moim VOR-ku, po zmierzeniu luzów
wyjąłem płytki, ale na nich nie ma żadnych oznaczeń i w związku z tym moje pytanie.
jak zwymiarować płytke? który wymiar wziać pod uwage?
płytki 10,00 takie jak w KTM 400 530 690 950.
Witam Panowie!
mam taki mały problem
zabrałem się za regulację luzów zaworowych w moim VOR-ku, po zmierzeniu luzów
wyjąłem płytki, ale na nich nie ma żadnych oznaczeń i w związku z tym moje pytanie.
jak zwymiarować płytke? który wymiar wziać pod uwage?
płytki 10,00 takie jak w KTM 400 530 690 950.
masz pewnośc że od Kata ??? ... ja dorabiałem do Vor-ka bo nic innego nie podchodziło
Kurcze niestety HEMP ma racje, żadne płytki nie pasują, a oryginalnych brak.
Więc wpadłem na pewien pomysł, ale chciałbym zapytać Was co o nim sądzicie.
Planuje wykonać tuleje ustalające dla płytek, takie jak na poniższym zdjeciu zaznaczone na czerwono i mimo wszystko
zastosować płytki z KTMa czy YAMAHy.
Proszę o opinie czy taka tuleja zda egzamin? czy waga tych tulejek wpłynie negatywnie na prace silnika?
Nie uśmiecha mi się przegladać połowę internetu w celu znalezienia ori płytek, bo i tak raczej nie ma szans.
zdjęcie po lewej przedstawia oryginał, a po prawej mój zamysł.
to coś czerwone nie może dotykać talerzyka sprężyny bo zawór może się rozpiąć
nie ma powodu dla którego zawór miałby się rozpiać, bo nie tulejka przenosi ruch poosiowy tylko płytka.
Dlatego jest tam widoczny luz(dwa białe kwadraciki
Strony Poprzednia 1 … 124 125 126 127 128 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.070 sekund, wykonano 46 zapytań