1

Temat: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

Witam. Ostatnio zastanawialem sie nad odblokowaniem mojej dtki, poczytalem poszperalem i doszedlem do wniosku, ze zamiast bawic sie z tlumikiem ( rozcinanie) lepiej kupic giannelli. Gdzie moge takowy dostac? Na allegro niema ;/ I jaka jest cena?

2

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

Minuta szukania
[url]http://www.ebay.pl/itm/GIANNELLI-AUSPUFF-ESD-KRUMMER-YAMAHA-DT-80-LC2-82-01-/121057365127?pt=Kabel_Stecker&hash=item1c2f94cc87#ht_500wt_1180[/url]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

3

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

500 za zestaw to dobra cena?

4

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

za smboliczne parę $$

oddam do DT 80 nową uszczelkę od kapy sprzęgła
osłonę od magneta i parę innych pierdół które mi sie walają po garażu

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

5

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

bagins1983 napisał/a:

za smboliczne parę $$

oddam do DT 80 nową uszczelkę od kapy sprzęgła
osłonę od magneta i parę innych pierdół które mi sie walają po garażu

Przewiduje narazie tylko kupno tlumika ;) Ale dzieki za oferte

6

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

Jeszcze pytanie.. Czym sie rozni

[url]http://www.ebay.pl/itm/DT80LCI-GIANNELLI-AUSPUFF-VORDERTEIL-BJ-83-8-/171001775319?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item27d08004d7#ht_500wt_923[/url]

od

[url]http://www.ebay.pl/itm/GOTZ-YAMAHA-DT80LCII-GIANNELLI-AUSPUFF-VORDERTEIL-/170724878380?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item27bffee82c#ht_500wt_923[/url]

7

Odp: Yamaha dt 80 lc2 giannelli

Powiem Ci że ja mam w swojej DT80 2komplety tłumików tzn. Giannelli i seryjny(odblokowany). Wnioski mam takie :
Jak wydech a raczej dyfuzor Gianna to musisz też końcówkę zrobić przelotową, albo od gianna też kupić następnie musisz mieć odblokowany Moduł CDI (tam tzeba zlutować) i zakładasz wszystko i masz WOW 1-2-3-4 mocy o wiele więcej w górnych partiach obrotów od 7tys do 10tys :) WSZYSTKO SUPER ALE ALE!!! na 5 i 6 biegu masz muła bo za mało paliwa, no to wtedy zaczynasz się bawić gaźnikiem i przepustnice dajesz żeby więcej dawała benzyny, później regulujesz gaźnik i masz efekt taki że na 1-2-3-4 biegu ciągnie na 5biegu już tak ciągnie ale mniej , a na 6 to już możesz tylko utrzymywać prędkość która Ci maleje :/ Podsumowując ten komplet jeśli chcesz giannelli to od razu kup sobie większą dyszę główną do gaźnika żeby Ci nie muliło na wyższych biegach i przyzwyczaj się że na tym komplecie tylko górne obroty dają moc.

A jeśli chodzi o komplet seria odblokowany, to zabawy nie ma dużo ( rozcinasz dyfuzor wszystko wywalasz i spawasz.Końcówkę rozcinasz i wyciągasz wszystko, ale tu musisz zrobić jakąś rurkę z dziurkami i dookoła watę szklaną) Następnie odblokujesz CDI składasz wszystko razem, regulacja gaźnika i motor Ci ciągnie że tak ujmę od dołu czyli 5tys do 8tys masz ogień na każdym biegu V-max koło 80km/h


Ja mam przełożenia standardowe, ale mam kostkę z tyłu i dość szeroką bo idealnie się w wachaczu mieści i na seryjnym V-max miałem 84km/h a przyśpieszenie na każdym biegu
Giannelli V-max 92km/h i to na 5BIEGU przyśpieszenie na 1-2-3-4biegu na 5wrzuciłem i lekko przyśpieszyłem i tyle.
Mierzone GPS'em.

Pewnie na Giannelli poleciałbym więcej ale nie mam większej dyszy głównej tylko seryjną.


A co do kupna, nówkę możesz kupić tylko na niemieckim Ebay. Ale używki w Polsce możesz kupić o wiele taniej, śledź allegro wejdź na forum YamahyDT, może tam ktoś będzie miał na odsprzedaż.


Ps. ja końcówkę mam seryjną odblokowaną.

Myślę że trochę Ci pomogłem jak coś pisz tu lub Pw to Ci odpiszę.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998