16

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

mcienki napisał/a:

Ja pier.... przepiękna! ciekawe ile się udało zrzucić kg? Mogła by pozamiatać niejednego scigola :D

Parę kilo pewnie zrzuciła, sam zbiornik w afryce trochę waży. Ważniejsze chyba że te parę kilo z grzbietu ubyło. Środek ciężkości na pewno się obniżył.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

Brzozrider rozjaśniłeś sytuację, myślałem że sprzedajesz, że masz sprzęt od jakiegoś czasu, stuningowałeś i uzyskałeś moc, ciekaw byłem ewentualnych modyfikacji wałki, porty itd, jasne że nie kuropęd, wiem że można zrobić DRZ prawie na RMZ, te 200km/h brzmiało w ogłoszeniu zabawnie, no chyba że z 50 ma na postoju  ;)

18

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

Tu dla rozwiania watpliwosci. Z DR-Z da sie wyciagnac 60 KM. Trzeba zrobic to: (kopia mojego wlasnego i jakze wartosciowego posta z Forum Ogolnopolskiego  :cool:  )

"O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole"

1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM

2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM

3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM

4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM

5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM

6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM

7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM

8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi D.gif ) = 45.01 KM

9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra D.gif ) = 48.21 KM

10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM

11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM

zrodlo: [url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp[/url]

PS. Kiedys ludziska sie interesowali na ogolnopolskim a jako ze nie mialem nic do robienia oprocz drapania sie po worach to postanowilem przetlulaczyc. Maszyna ta dalej smiga i ma juz natrzaskane ponad 10 000 mil.

19

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

JACA napisał/a:

Tu dla rozwiania watpliwosci. Z DR-Z da sie wyciagnac 60 KM. Trzeba zrobic to: (kopia mojego wlasnego i jakze wartosciowego posta z Forum Ogolnopolskiego  :cool:  )

"O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole"

1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM

2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM

3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM

4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM

5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM

6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM

7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM

8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi D.gif ) = 45.01 KM

9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra D.gif ) = 48.21 KM

10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM

11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM

zrodlo: [url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp[/url]

PS. Kiedys ludziska sie interesowali na ogolnopolskim a jako ze nie mialem nic do robienia oprocz drapania sie po worach to postanowilem przetlulaczyc. Maszyna ta dalej smiga i ma juz natrzaskane ponad 10 000 mil.


Hahahahahaha, a ja myślałem że to twoja robota w swoim bajku:)

U mnie jest bigbore kit atheny, plus wieksze dysze w gaźniku Keihin  CR FLAT plus kompletny układ wydechowy z kolanem bomb FMFa oraz filtr powietrza KN. A niech mu bóg da 52 konie (ze 2 konie przybyły po tych modyfikacjach) to jestem szczesliwy - moc oczywiście liczona na silniku nie na kole:)

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

20

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

Brzozrider napisał/a:
JACA napisał/a:

Tu dla rozwiania watpliwosci. Z DR-Z da sie wyciagnac 60 KM. Trzeba zrobic to: (kopia mojego wlasnego i jakze wartosciowego posta z Forum Ogolnopolskiego  :cool:  )

"O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole"

1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM

2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM

3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM

4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM

5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM

6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM

7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM

8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi D.gif ) = 45.01 KM

9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra D.gif ) = 48.21 KM

10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM

11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM

zrodlo: [url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp[/url]

PS. Kiedys ludziska sie interesowali na ogolnopolskim a jako ze nie mialem nic do robienia oprocz drapania sie po worach to postanowilem przetlulaczyc. Maszyna ta dalej smiga i ma juz natrzaskane ponad 10 000 mil.


Hahahahahaha, a ja myślałem że to twoja robota w swoim bajku:)

U mnie jest bigbore kit atheny, plus wieksze dysze w gaźniku Keihin  CR FLAT plus kompletny układ wydechowy z kolanem bomb FMFa oraz filtr powietrza KN. A niech mu bóg da 52 konie (ze 2 konie przybyły po tych modyfikacjach) to jestem szczesliwy - moc oczywiście liczona na silniku nie na kole:)


A gdzie mierzą moc na silniku ?

SMR 505

21

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

we fabryce podajom moc maksymalną silnika, a nie motocykla. Wiec jak kupujesz moto co ma 100 koni to łono nie ma sto koni na kole i pewnie nigdy nie będzie miało. Hamownie mierza moc na kole, tak tak jesteś mądry chłopiec.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

22

Odp: Sprzedam kółka SM do DRZty

Brzozrider napisał/a:

we fabryce podajom moc maksymalną silnika, a nie motocykla. Wiec jak kupujesz moto co ma 100 koni to łono nie ma sto koni na kole i pewnie nigdy nie będzie miało. Hamownie mierza moc na kole, tak tak jesteś mądry chłopiec.


Dokładnie :) 70KM albo s100 to w parę minut zrobię:) Te wszystkie podnietki kuniami na forum to owszem,  ale jak faktycznie moc mierzona na silniku :)

SMR 505