Tu dla rozwiania watpliwosci. Z DR-Z da sie wyciagnac 60 KM. Trzeba zrobic to: (kopia mojego wlasnego i jakze wartosciowego posta z Forum Ogolnopolskiego :cool: )
"O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole"
1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM
2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM
3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM
4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM
5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM
6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM
7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM
8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi D.gif ) = 45.01 KM
9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra D.gif ) = 48.21 KM
10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM
11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM
zrodlo: [url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp[/url]
PS. Kiedys ludziska sie interesowali na ogolnopolskim a jako ze nie mialem nic do robienia oprocz drapania sie po worach to postanowilem przetlulaczyc. Maszyna ta dalej smiga i ma juz natrzaskane ponad 10 000 mil.