1

Temat: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Witam. Chcialbym dodać troszke mocy mojej dr-z supermoto(2007r) wiec myśle nad kupnem do niej układu wydechowego leovince x3 . Dodatkowo chce kupić filtr powietrza K&N. Co o tym sądzicie? Doda mi to coś mocy? :D Narazie o wiekszej zębatce nic nie wówie bo jestem ciekaw czy sam uklad i filtr cos dadzą?  Powiem jeszcze że chce sie troche zabawić w stunt wiec zamontuje HB i stelaż na tylek.  :D:D

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]

2 Ostatnio edytowany przez SUPERMOTO (2009-11-18 11:57:37)

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Ja mam YOSHI RS-2 Full + K&N i mocy daje tylko w dolnym zakresie obrotów.
Jak chcesz naprawdę zwiększyć moc to wymiana wałków rozrządu i większy sportowy gaźnik z hot startem. Wtedy można zwiększyć moc nawet z 40 do 50KM. No i oczywiście najlepiej ACRAPA i K&N.
Lecz wg mnie takie przeróbki to bez sensu bo koszta kosmiczne. Jeżeli brakuje Ci mocy to lepiej opyl sprzęta i kup mocniejsze SM a jeżeli upierasz się na DR-Z to opyl SM i kup wersje E + koła, heble i popracuj nad zawiechą i wtedy bedzie 50-kucy + bedziesz miał koła do off roadu :)

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

3

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

o dzieki przyjacielu :) zostane przy dr-z raczej a co do wymiany to moze dodatkowo bym wymienił gaźnik. wiesz może co by pasowalo ? i jakie bedą koszta? musisz mi kiedyś pokazać swoją drz , wkoncu daleko nie mieszkamy od siebie :))

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]

4

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Zanim kupiłem moją drz byłem oglądać właśnie taką drz po przeróbkach. Nie było właściciela tylko jego Ojciec i pamiętam tylko że miałem problem z odpaleniem tej drz bo miała nieznany mi gaźnik tak jak w zwykłej jest przy gaźniku ssanie tam były dwie podobne dźwignie ale wiem jedno że jak w końcu odpaliłem i przejechałem się to miała nieporównywalnego powera do oryginalnej wersji. Nie kupiłem jej bo chciał 18500 za 2005r a za acrapa dopłatę 1500 i nawet złotówki nie chciał zejść. Nie wiem jaka jest dokładnie różnica między drz e a sm ale na mój chłopski rozum to zmianie uległy tylko gaźnik i rozrząd dzięki czemu obniżyli moc i zwiększyli żywotność co skutkuję rzadszymi przeglądami. Poszperaj na forum bo chyba już coś było na temat jaki gaźnik ale pewnie od wersji e.
Co do spotkanka to spoko ja śmigam codziennie do końca listopada potem odstawiam moto gdzieś do marca

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

5

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

[url]http://forum.supermoto.pl/viewtopic.php?id=8543[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6 Ostatnio edytowany przez rodman (2009-11-19 13:53:37)

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Najwięcej informacji nt róznic miedzy drz w wersji SM , S,  E i tej bez literki ( z kopką ) masz pod tym linkiem:

[url]http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=84848&st=1920[/url]

Jest tam poruszone mnóstwo tematów odnośnie zmian, róznic i inych problemów które występuja w Suzuki dr-z

Jak poczytasz to będziesz wiedział ze wersja E to nie tylko inny gaźnik i inne wałki rozrządu (o masie nie wspominając).
Dowiesz się tez jak z wersji SM mozna wyciagać ok 60 kucy :D niestety nie wystarczy do tego inny komin i gaźnik

DR-Z 400ESM sold

7

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

no dzieki Panowie :) pytam narazie orjentacyjnie bo nie mam co w zime robić ale najpierw czeka mnie wymiana calego silnika bo niestety stary zatarłem ;o ale chce zmienic na oryginalny silnik od sm.

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]

8

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

ok , poczytałem troche. z tego co wyczytałem zeby coś tam odrobine podnieść osiągi (bez skomplikowanych zabiegów) musze kupić układ wydechowy, filtr K&N i Dynojet , zeby to było jakos zgrane. i tu mam pytanie :P gdzie i za ile moge kupic Dynojet? :D zeby moto ladnie chodzilo to wystarczy to zgrać i tyle? jeżeli chodzi o mechanike jestem słaby w tej sprawie wiec podpowiedzcie ;p

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]

9

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Wystarczy zgrać i tyle! Tyle tylko że zgranie powinno się odbyć na hamowni, mechanik ma wtedy możliwość porównania kilku rozmiarów dysz, a Ty masz potem wydruk który wrzucasz na forum i wszyscy Tobie zazdroszczą :) .

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

10

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

danke ;* :) jak cos to w suzuki mysle ze moze by mi to zrobili :))

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]

11

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

tylko nie zapomnij jeszcze jakiegoś big bore'a zapodać :rolleyes:

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

12

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

gierwi napisał/a:

Wystarczy zgrać i tyle! Tyle tylko że zgranie powinno się odbyć na hamowni, mechanik ma wtedy możliwość porównania kilku rozmiarów dysz, a Ty masz potem wydruk który wrzucasz na forum i wszyscy Tobie zazdroszczą :) .

W Suzuki polan position w piasecznie mają hamownie ja tam wymieniałem wydech

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

13

Odp: DR-Z 400 sm. Mały tuning?

Zajebioza. dzieki za pomoc. ;*

[url]http://www.youtube.com/user/mrWiSnia[/url]