Odp: Przygotowanie motocykla do startów
i wcześniej ten tupolwe był u nas na serwisie ;-)
Czyli nie brzoza a druciki były przyczyną?!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Przygotowanie motocykla do startów
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
i wcześniej ten tupolwe był u nas na serwisie ;-)
Czyli nie brzoza a druciki były przyczyną?!
hermes napisał/a:i wcześniej ten tupolwe był u nas na serwisie ;-)
Czyli nie brzoza a druciki były przyczyną?!
bez offtopa proszę!:D
Mam te fotki
Panowie, zastanawiam się nad zastosowaniem jakiś osłon na dekle silnika. Może stosujecie takie osłony jak poniżej montowane do ramy
[url]http://www.waveracing.com/assets/images/huski2010-450-510left-eng-protec.jpg[/url]
[url]http://www.waveracing.com/assets/images/huski2010_450-510right-eng-protec.jpg[/url]
jeżeli tak, jak to się sprawdza, czy chroni tylko silnik od przodu, czy też także dekle?
w krosówkach to zbędne choć w niektórych jest fabrycznie np. w CRF
generalnie crashpady przód + tył i kierownica dosyć dobrze chronią silnik
to różnie bywa, a ori dekle drogie:) tak się zastanawiam, czy lepsze protectory dekli, czy może te na ramie przy silniku.
to różnie bywa, a ori dekle drogie:) tak się zastanawiam, czy lepsze protectory dekli, czy może te na ramie przy silniku.
Stelaż wyspawaj i będzie git :), a tak serio to Samson dobrze napisał takie zabezpieczenia wystarczą ja nie raz szlifowałem i nie doszlifowałem dekli, w razie czego zawsze nogę możesz podłożyć :)
Temat wydaje się odpowiedni więc zapytam.
Jakie przełożenia stosujecie to swoich motocykli? Zdaje sobie sprawę, że niektórzy mogą stosować różne w zależności od toru, ale ja szukam na początek jakiegoś uniwersalnego. Mam smr450 i myślałem o 14-47
W większości przypadków fabryczne przełożenie sprawdza się nieźle. Marcin Dziawer jeździł KX450 na crossowym przełożeniu i tylko w jednym miejscu w Polsce brakowało prędkości. W SMR zostawiłbym przewidziane przez fabrykę.
Jak wygląda kwestia osłony rąk? Czy muszą być pełne amelinowe pręty/osłony? Ja mam u siebie jak na zdjęciu poniżej. Rzemieślnicze crach-pady i osłony plastikowe listki. W Gostyniu w zeszłym roku wystartowałem na czymś takim, ale panowie kręcili trochę nosem - sami nie wiedzieli czy tak może być, czy nie, więc zadziałali na moją korzyść i mnie dopuścili. Btw- Gdzie kupić takie osłony jak większość z was ma?
coś w tym stylu: [url]http://www.supermoto.pl/wp-content/gallery/2012/200512-gostyn/0128.JPG[/url] Takie, żeby się nie gięły jak szalone - kiedyś miałem z ufo plast z aluminiowym wkłądem to była porażka
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/23/maeneneen.jpg/][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
allegro firma ZETA
[url]http://allegro.pl/zeta-oslony-dloni-handbary-alu-cross-enduro-atv-i3172075916.html[/url]
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Przygotowanie motocykla do startów
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 78 zapytań