31 Ostatnio edytowany przez plaster220 (2013-03-14 12:38:52)

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Niedawno zauważyłem że pokrywa magneta ma pęknięcie dlatego już mam nową a ta będzie ozdobą garażu
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/835/pokrywac.jpg/]http://img835.imageshack.us/img835/3614/pokrywac.jpg[/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
Prace wstrzymane bo czekam na 2 łożyska już sporo czasu aż mnie nerwica bierze.

32

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

napisz ile Cię to kosztowało..

33

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Cylinder po honowaniu. Nowy tłok sel C 94,97
Niestety dalej czekam na zajeb.. 2 lożyska
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/832/honowanie.jpg/]http://img832.imageshack.us/img832/391/honowanie.jpg[/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

34

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Łożyska skrzyni już do mnie doszły. Od czwartku zaczynam składanie
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/594/lozyskaskrzyni.jpg/]http://img594.imageshack.us/img594/7286/lozyskaskrzyni.jpg[/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

35

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

napisz ile kosztowały cię łożyska do skrzyni ?

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

36

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

NEEDLE BEAR.K 22X26X10 DIVIDED, 0405222611- 3 sztuki cena 26,14 x3 = 78,42
NEEDLE BEARING K 20X26X12, 0405202612 - 1 sztuka cena 48,52
NEEDLE BEAR. K 22X26X13 TN, 0405222613 - 2 sztuki cena 19,50 x2= 39,00
razem 165,94
Łożyska były kupowane w ktmsklep.pl
W hurtowni z łożyskami nie można było ich dostać.

37

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

To że łożyska oryginalne KTM mogę jeszcze zrozumieć ale i tak smiało można montować inne dobrej jakości
Ale simeringi oryginalne KTM   ? Ile za nie zapłaciłeś ?

No i po co oddawać kartery na myjkę ultradzwiękową tego też nie potrafię zrozumieć ?

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

38

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

I/JG53_Pogo napisał/a:

To że łożyska oryginalne KTM mogę jeszcze zrozumieć ale i tak smiało można montować inne dobrej jakości
Ale simeringi oryginalne KTM   ? Ile za nie zapłaciłeś ?

No i po co oddawać kartery na myjkę ultradzwiękową tego też nie potrafię zrozumieć ?

czytaj wszystko, nie mogl dostac takich.

525 EXC

39 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-03-19 23:45:09)

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Na post napisalem zanim pojawila sie odpowiedz .
Wiem ze czasami z lozyskami jest problem i nawet w wielkich hurtowniach nie maja kiedys tez szukalem.
Az kupilem w malutkim sklepiku przydomowym gosciu popatrzyl do katalogu zadzwonil i za 2 dni byly ;)

Ale simery można bardzo latwo kupic w kazdym wymiarze jednowargowe dwuwargowe jakie bys nie chcial

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

40

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

albeco  podobno wszystko maja ale nie sprawdzalem

525 EXC

41

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Chłopaka stać na OEM to sobie kupił OEM.
Nie musiał przynajmniej cały tydzień jeździć po mieście i szukać łożysk czy uszczelniaczy po jakiś małych sklepikach. Wykonał jeden telefon i za parę dni miał części do odbioru.
A zaoszczędzony czas mógł spożytkować idąc z dziewczyną do kina.
Latania po mieście i szukanie jakiegoś łożyska dla oszczędzenia kilku złotych nie jest takie fajne.
A paliwo do auta za friko nie jest.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

42 Ostatnio edytowany przez plaster220 (2013-03-20 08:59:12)

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Silnik ma przebarwienia chyba od błota któreg wgryzło się w kartery (widać na fotkach w 1 poście). Strasznie mi się nie podoba taki rudy kolor dlatego chciałem to wyczyścić w myjce ultradźwiękowej skoro silnik na stole.
Z albeco mam takie doświadczenia że zamawiając 2 łożyska po 115 zł za pobraniem przyszła do mnie paczka na kwotę 320 zł więc za przesyłkę policzyli sobie 90 zł. Potem nawet nie raczyli odpowiedzieć czemu tak policzyli za tą przesyłkę.
Łożyska w skrzyni są nietypowymi łożyskami bo są rozcięte dlatego w hurtowniach i przydomowych sklepikach takich nie mieli i nie byli w stanie zalatwić.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/849/rozcietelozysko.jpg/]http://img849.imageshack.us/img849/934/rozcietelozysko.jpg[/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

43

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Zabieram się za ustawianie luzu osiowego i mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów.
Podszlifowałem stare bieżnie łożysk wału żeby łatwo schodziły i żebym mógł dopasować odpowiednia podkładkę. I tu moje pytanie. Z jaką siłą dokręcać kartery żeby dopasować podkładkę pod bieżnie łożyska? Czy normalnie z siłą podaną w servisówce? Wiadomo że będę musiał pare razy dokręcić i odkręcić te kartery zanim dopasuje odpowiednią podkładkę dlatego pytam żeby nie zniszczyć uszczelki.

44 Ostatnio edytowany przez plaster220 (2013-04-11 21:50:29)

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

wreszcie doszły do mnie ostatnie łożyska które siedzą w karterach a mianowicie ntn 6805c3. Obdzwoniłem całą polskę i nigdzie nie mieli z luzem c3 więc radzę zaopatrzeć się w te łożyska trochę wcześniej bo ja szukałem i czekałem na nie miesiąc. Koszt tych łożysk w salonie ktm 90 zł sztuka ja płaciłem 50zł. Jak by wiedział że będzie z nimi taki problem kupił bym w salonie.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/822/tlokd.jpg/]http://img822.imageshack.us/img822/6229/tlokd.jpg[/url]
Prace dobiegają końca. tłok już siedzi w cylindrze, głowica na miejscu, jutro zakucie rozrządu

45 Ostatnio edytowany przez plaster220 (2013-07-06 18:15:35)

Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika

Motor po remoncie przejechał 10mh i postanowiłem wymienić zawory z racji tego ze ich nie ruszałem a koledze ostatnio urwal się zawór i narobił bałaganu.
Przy okazji zobaczyłem jak wygląda stan cylindra:
Cylinder wygląda dobrze nie ma żadnych większych rysek
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/32/epe9.jpg/]http://img32.imageshack.us/img32/3654/epe9.jpg[/url]
Teraz tylko muszę zawieźć do roboty głowicę czyli wymiana zaworów ze sprężynami uszczelniaczami i wymiana prowadnic zaworowych.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/707/eno3.jpg/]http://img707.imageshack.us/img707/8939/eno3.jpg[/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]