16

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Czyli jest to kompatybilne z każdym gaźnikiem, również z innymi z pompką zrywu?

Co wy na takie power blade/wingi robione samemu? :)

Planuje zrobić do swojego mikuni tm 40, kolega już zrobił (odpalał, cisnął gaz i póki co nie ma możliwości sprawdzenia na drodze).

Będzie 690 niebawem

17

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Ja jestem jak najbardziej za. Wiekszosc rzeczy staram sie robic samemu, ewentualnie kupowac tylko to, co niezbedne, reszcze dorobic.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

18

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

I co, zrobił ktoś i wypróbował ten wynalazek?

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

19

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Z braku czasu i finansu oraz pogody jeszcze nie zaczalem sezonu, wiec moja opinia bedzie najprawdopoodobniej dopiero za miesiac-dwa jak nie pozniej.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

20

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Ja tez czekam za opinią :)

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

21

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Ciekawy temat

Z tego co zauważyłem mozna zastosować jeszcze to :

http://images.frankmxparts.com/ebay/pic/DSC08452.jpg

i w polaczeniu z gaznikiem da :

http://images.frankmxparts.com/ebay/pic/DSC08453.jpg

można tez zrobić domowymi sposobami jak to opisujecie i to jest chyba najciekawsze. Zawsze robiąc coś samemu bardziej cieszy!!

jak wiemy adaptery mogą być :

- gumowe
- plastikowe
- aluminiowe

tu proponujecie blaszkę o grubości 1mm 

Pytania:
1. a czy może być inny materiał zamiast blaszki ??
2. czym mocujemy lotkę do adapteru (klej ? )
3. od strony wlotu powietrza ma wystawać poza adapter ? czy licować się ? (bo widziałem ze robią i tak i tak)
4. od strony przepustnicy rozumiem ze ma być jak najbliżej się da

KTM 530 EXC-R

22 Ostatnio edytowany przez AntonioPL (2013-03-19 11:35:49)

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Im bardziej wystaje, tym dluzsza jest droga powietrza, ktore stabilizuje i rozdziela, ale ja bym nie wystawial dalej niz do 10mm za gardziel, bo przy tym "wisniowym" tunelu eliminujemy zalety jakie plyna ze zwezki Venturiego, ktora znajduje sie we wlocie do gardzieli.

Klej odpada. Znaczna czesc klejow jest wrazliwa na opary benzyny, do tego sa bardzo pokazne wibracje oraz zroznicowana rozszerzalnosc cieplna materialow. Za duze prawdopodobienstwo, ze wciagnie.

Moj sposob, jaki obmyslilem, to wykonac walec z blachy kwasoodpornej/nierdzewnej, poszerzyc (rozklepac, roznitowac) jego jeden koniec, a do wewnatrz wyciac lotke w ksztalcie \_/ i zaspawac punktowo.

Inny material moze byc, ale ja nie mam zaufania do pchania plastikowych rzeczy do silnikow.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

23

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Ta czerwona tuleja w FCR niestety ale zmniejsza średnicę gaźnika.
Każdą "rurą" którą wsadzasz do środka gaźnika zmniejszasz jego średnicę a co za tym idzie zmniejszasz przepływ powietrza.
Da to złudne uczucie że motocykl się lepiej zbiera od dołu.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24

Odp: Power Blade [Keihin FCR]

Zawsze jeszcze można zrobić coś takiego:
[url]http://www.thumperfaq.com/downloads/JamesNOW!.pdf[/url]

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS