Im bardziej wystaje, tym dluzsza jest droga powietrza, ktore stabilizuje i rozdziela, ale ja bym nie wystawial dalej niz do 10mm za gardziel, bo przy tym "wisniowym" tunelu eliminujemy zalety jakie plyna ze zwezki Venturiego, ktora znajduje sie we wlocie do gardzieli.
Klej odpada. Znaczna czesc klejow jest wrazliwa na opary benzyny, do tego sa bardzo pokazne wibracje oraz zroznicowana rozszerzalnosc cieplna materialow. Za duze prawdopodobienstwo, ze wciagnie.
Moj sposob, jaki obmyslilem, to wykonac walec z blachy kwasoodpornej/nierdzewnej, poszerzyc (rozklepac, roznitowac) jego jeden koniec, a do wewnatrz wyciac lotke w ksztalcie \_/ i zaspawac punktowo.
Inny material moze byc, ale ja nie mam zaufania do pchania plastikowych rzeczy do silnikow.
Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]