Cross-c1 napisał/a: A dodatkowo to jest już DUŻA moc +mała waga, może sponiewierać
Piszesz ze w 525 jest duza moc + mała waga a czy to jest "wada" według Ciebie? A w LC 4 jest i spora moc i duza Masa i dopiero jest masakra!!! co wy za bzdury mu piszecie, ludzie!!! Owszem zgadzam sie ze LC 4 jest bardziej bez obsługowe, bo ma dłuższe okresy miedzy serwisowe ale czy w 525 jest taka tragedia? Jak kolega bedzie mało jezdził to 2 razy na rok wymieni olej, filtry, co bedzie go kosztowac moze z 300zł i raz na poczatek sezonu ustawi zawory, gażnik i przygotuje sprzet do sezonu i po sprawie, jak sie troche zna to zrobi to sobie samemu za darmo!!! A poza tym jesli cie stac na motocykl to na serwis tez musi!Ale nie straszcie chłopaka ze to są jakieś MEGA koszty [pomijam koszty remontu] Jak kupi zadbanego 525 to na nic innego nie bedzie chciał wsiąść przez dłuższy czas, no chyba za na 530-tke :) Te motocykle dają duzo frajdy z jazdy i nie wazne w jakiej wersji czy Enduro czy SM :) To bardzo twarde sprzety wystarczy tylko o nie chociaż troche dbać.
czarnysm610 napisał/a: cale koła+tarcza+adapter(minimum) czyli co najmniej 2000zł.
Kolego znajdz mi takie ładne koła do 525 za 2 tys to biore od reki! Za same hamulce trzeba tyle dać! no chyba ze mówisz o takich prostowanych młotkiem 5-cio kg na dużym imadle to moze sie kupi za taka kase!!!
czarnysm610 napisał/a:Napewno latwiej znalesc bedzie zadbanego lc4 niz 525.
Dlaczego tak uważasz? Przeciez i jeden i drugi sie zuzywa jesli ktos nie serwisuje prawidłowo i na czas nie wymienia oleju! No i zalezy jak sie szuka i na jakiego barana[właściciela] sie trafi! Nie zawsze każde LC4 to juz bedzie mega zadbany a kazde 525 to złom! Jak nie wierzysz to zobacz sobie jaką 530-tke w tamtym roku kupiłem! Stan salonowy pomimo że pełen WYCZYN! Także nie ma reguły!!!
Alkoos napisał/a:Witam serdecznie,Potrzebuje motocykl do szlifowania techniki jazdy, latania na gumie, wypadow do lasu, czyli szeroko pojetego funu.
Wybor padl na supermoto. Wybor zawezilem do KTM - 640 SM, oraz 525 EXC + opony supermoto.
.
Kupuj Kolego "Alkoos" 525 i sie nie zastanawiaj, taka jest moja rada :) A jesli masz dylemat co wybrac to musisz pojezdzic na jakims sprzecie kumpla i wtedy stwierdzisz co Ci lepiej pasuje, bo sama przejazdzka przed zakupem nic Ci nie pomoze, bo na prostej asfaltowej drodze to moze i nawet LC4 zrobi na tobie wieksze wrażenie niż 525,bo ma wieksza pojemnośc i wrazenia mogą byc mylne, ale jakież bedzie twoje zdziwienie w porównaniu do 525 jak wjedziesz LC4 chocby do lasu, to sie pewnie nie spodziewasz, a uwiez na słowo ze zrobisz duże Wwwoooowwww. . . Musisz sobie zadać pytanie gdzie bedziesz wiecej jezdził,bo jesli wogule nie lubisz terenu to faktycznie lepiej kup LC4, ale jesli choc troche lubisz wybór moze być tylko jeden-525exc a jak do niego dołożysz kólka SM [ nie za 2 tyś] to juz wogóle bedziesz miał zabawy po uszy, gwarantuje Ci,bo sam tak mam :) [url=http://imgur.com/HCFzD][/url]
Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)