31 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-02-21 01:16:00)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Muro napisał/a:

Nie widiziałem jeszce S ktora by na 3 biegu z gazu szła na koło a jezdziłem juz na paru.

Czekaj przyjdzie wiosna specialnie dla ciebie nagram filmik jak z 3ki idzie S ka na kolo ;) Z gazu bez zbędnych ceregieli

Muro napisał/a:

Miałem S a teraz mam E i jak dla mnie to TY głupoty piszesz. Przede wszystkim E duzo lepiej zbiera sie z dolu ze wzgledu na mechaniczny gaznik KEIHINA, ma duzo wiecej "jadu" od wersji S ktora ma podcisnieniowy Mikuni i ospale reaguje na dodanie gazu

Przeczytałeś wogule co napisałem i ze zrozumieniem powyżej ? Ze to właśnie za sprawą gaźnika FCR wersja E brutalniej oddaje moc  ale dół jest podobny góra jest tylko mocniejsza
I tak jak pisze ważny jest dobry przelotowy kompletny tłumik nie ten seryjny bo on muli motocykl oraz dysze dyno jet . Mam taki zestaw wiec  wiem jak ta S ka jeździ a z gaznikiem Keihina moto bedzie jeszcze zrywniejsze i nie bedzie ustepować E .

Zresztą w terenie to nawet WR 450 czy YZ F450 idzie odstawić technika robi swoje ;)

Przyczym  YZ F cię tak nie wymęczy jak DRZ bo ona swoje jednak waży :(

Test hamownia

blue = stock sm
red = pipe,dj kit,3x3
green = fcr conversion

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=24d87d2c511ed7f5]http://images36.fotosik.pl/387/24d87d2c511ed7f5m.jpg[/url]

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

32

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Ok widze ze opinie sa rozne i zostaje jedna opcja - samemu sprawdzic i ocenic. Jeszcze raz prosze o propozycje godnych sprzetow. Jak cos wypatrzycie dajcie cynk. Pozdro

33 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-02-21 01:13:55)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Reasumując jak trafisz E to warto brać oczywiscie nie będe ukrywał że jest lepsza od S ale zadbana S ka czy SM po dopieszczeniu jest bardzo dobrym motocyklem do wszystkiego i bedzie ci służyć wiernie jak pies przez lata !!! ;)

Czasami mnie nachodziło by sprzedać i kupć coś bardziej wyczynowego ale jednak dobrego konia ze stajni się nie sprzedaje jak już to dokupię sobie jeszcze jednego konia do katowania tylko na torze czy w terenie .A DRZ ka dalej bedzie mi slużyć do wszystkiego ,dojazd do pracy wycieczki zagraniczne  czy po prostu po bułki do sklepu ;)

I powiem szczerze że lepiej mi się nią lata niż Huska TE 610 SM

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

34

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

kolego I/JG53_Pogo 
E od dolu ciagnie duzo mocniej niz S . Nie wiem skad Twoje zdanie ze podobnie.  Oczywiscie rozmawiamy cały czas o seryjnych motocyklach. Wersja E natychmiastowo reaguje na gaz głownie dzieki gaznikowi Keihina ktory ma cos w rodzaju wtrysku (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) ktory po przekreceniu manetki wali szpryce paliwa, Mikuni tego nie ma i czas reakcji na gaz jest dłuzszy i bardziej monotonny. Musisz naprawde duzo sie napocic zeby S jezdziła jak seryjna E.
Przypomniało mi sie jeszcze ze sa jakies roznice w zawieszeniu miedzy tymi wersjami.
Wracajac do tej reakcji na gaz to nie wiem jak w supermoto ale w terenie jest to zajebiscie wazne, nie raz natrafisz na przeszkode ktora wymaga natychmiatowego "poderwania" moto , lekkie musniecie w gaz i E zrywa sie do przodu jak Lancer EVO.
Pozatym DRZ ma jedną zalete ktora kładzie cała konkurencje na łopatki, jest naprawde mało awaryjna. Oczywiscie pod warunkiem ze jakos tam dbasz o ten motocykl

35

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Bo kopac to trza umiec. Ja kopie bez dekomprestaora. Zasada jest taka: naciskamy kopke do pierwszego momentu wiekszego oporu, nastepnie do gory i mega kop.

U mnie instalacja wyglada tak:
Kierunkowskazy LED(firmy DRC na gumowym ramieniu, polecam)
Przerywacz autorstwa mojego kolegi, postaram sie wyciagnac schemat od niego
Tylna lampa LED
Przednia lampa TrailTech HID
Licznik TRailTech Vapor

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

36 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-02-22 00:36:28)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Muro napisał/a:

kolego I/JG53_Pogo   E od dolu ciagnie duzo mocniej niz S

Dalem ci wykres z hamowni powyżej
I mam wrażenie że masz klapki na oczach i wogóle nie czytasz tego co pisze dostałeś czarno na białym DRZ E i S ma tak samo mocny dół
Zresztą sama reakcja na gaz to nie wszystko i nie jest to określenie mocy silnika bo na to składa się kilka czynników ! Można by powiedzieć że przez ten gaźnik Mikuni DRZ ka S jest poprostu zdławiona bo konstukcyjnie E i S to wciąż ten sam silnik , przełożenia , skok tłoka i pojemność ta sama .

Jedyna różnica to wałki i uszczelka pod głowicą ale czy aż tak dużo dają to wątpie kluczowy jest gaźnik który robi te niby lepsze pierdolniecie od dołu . Ale na tych samych obrotach oba silniki tak samo się zamulą przy ostrym podjeździe , gdzie w górnych partiach obrotów E jest poprostu mocniejsza przez ,wałki i uszczelke .

Ech nie wiem jak ci to wytłumaczyć bo i tak chyba tego nie czytasz.

Zrób tak wrzuć do DRZ E  gaźnik mikuni to pojedzie jak S ka proste ...

[url]http://drz400.pl/tips_tricks/pokaz/tunning_drz_400.html[/url]

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

37

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

a ja bym ci polecił honde crf 450 mocy ci nie braknie

38

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

I/JG53_Pogo napisał/a:
Muro napisał/a:

kolego I/JG53_Pogo   E od dolu ciagnie duzo mocniej niz S

Dalem ci wykres z hamowni powyżej
I mam wrażenie że masz klapki na oczach i wogóle nie czytasz tego co pisze dostałeś czarno na białym DRZ E i S ma tak samo mocny dół
Zresztą sama reakcja na gaz to nie wszystko i nie jest to określenie mocy silnika bo na to składa się kilka czynników ! Można by powiedzieć że przez ten gaźnik Mikuni DRZ ka S jest poprostu zdławiona bo konstukcyjnie E i S to wciąż ten sam silnik , przełożenia , skok tłoka i pojemność ta sama .

Jedyna różnica to wałki i uszczelka pod głowicą ale czy aż tak dużo dają to wątpie kluczowy jest gaźnik który robi te niby lepsze pierdolniecie od dołu . Ale na tych samych obrotach oba silniki tak samo się zamulą przy ostrym podjeździe , gdzie w górnych partiach obrotów E jest poprostu mocniejsza przez ,wałki i uszczelke .

Ech nie wiem jak ci to wytłumaczyć bo i tak chyba tego nie czytasz.

Zrób tak wrzuć do DRZ E  gaźnik mikuni to pojedzie jak S ka proste ...

[url]http://drz400.pl/tips_tricks/pokaz/tunning_drz_400.html[/url]

ale na tym wykresie jesli dobrze rozumiem nie jest E tylko S z gaznikiem Keihina
Powiem Ci tak, hamownia a rzeczywistosc to dwie rozne rzeczy. Ja pisze jak jest w terenie roznica miedzy S a E jest odczuwalna od   najniższych obrotów

39

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Ja wam powiem że różnica jest odczuwalna na korzyść E oczywiście i w niskich i w średnich i w wysokich też. Wykres wykresem a E się jeździ lepiej.

40

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Seryjnie tak E lepiej sie zbiera od S ale tak jak pisze wciąż jest to ten sam silnik i wystarczy parę zmian i S ka ma te samo pierdolniecie co E wystarczy
- Gaznik Keihina
- Uszczelka pod głowice z E wersji

A do pełni szcześcia wałki od E . Zresztą czasami na allegro trafiają sie tak zmodyfikowane S ki

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

41

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Oczywiście że baza silnika jest taka sama, różni się tym co wymieniłeś no i odrobinę innym układem chłodzenia w nowszych E. Przerobić można wszystko, do E też mogę dołożyć trochę mocy i momentu tylko wtedy chyba taniej kupić nowe mocniejsze moto. Jak dla mnie nie moc jest problemem Drz tylko geometria przodu i zawieszenie. Mocy S i E do fajnej jazdy wystarczy, wcześniej kres osiągają zawieszenia i hamulce.

42 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-02-23 00:05:36)

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Muro napisał/a:

Ja pisze jak jest w terenie roznica miedzy S a E jest odczuwalna od   najniższych obrotów

A jeździłeś na S z gaźnikiem Keihina  ?
Lub choć by z dyszmi dyno jet + 3x3 mod ?

klos242 napisał/a:

Mocy S i E do fajnej jazdy wystarczy, wcześniej kres osiągają zawieszenia i hamulce.

Dokładnie bywało tak że na torze DRZ ka nie odstawała z crossem  i nawet dało się rywalizować i kasować na winklach ale największym problemem jest to że kondycyjnie ten motocykl po prostu zabija bo po kilku okrązeniach waga i zawieszenie robi swoje przykladowo tam gdzie ktoś crossem przez zwalniacze przechodził płynnie bez ceregieli ja bujałem się jak stara łajba w przód i w tył a i ręce poprostu nie wytrzymywały.  Tak samo podczas skoków DRZ jest cieżka i ma tendencje do nurkowania .

Wiec czasami się dziwie się że ktoś pisze za słaba w teren enduro w sam raz i nie jednym leszczem pozamiata . Ale zauważyłem ze to takie teraz modne hasło jak w przypadku  scigaczy że poniżej litra to motocykl nie jedzie lol . Dla mistrzów prostej i takich co z 4 biegu na koło nie idzie to i pewnie Hayabusa z czasem wyda się słaba ( w teorii w gębie i pisaniu bzdur na forach)

Jak ktoś jest kiepski na DRZ i myśli że to winna tego że motocykl za słaby to na EXC 525 też kozakiem nie będzie ;)

A i dla kolegi Muro specialnie jak będzie wiosna nagram filmnik jak to niemożliwe staje się prawdziwe ze ta słaba DRZ S bez problmu idzie z gazu na koło na 3 biegu .  A i dodam że ważę nie mało bo prawie 90 kg żywej wagi ;)

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

43

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

Gdybyś szukał DRZty - to może to ([url]http://moto.allegro.pl/suzuki-drz400-dr-z-sm-2005r-warszawa-okazja-i3040001985.html[/url]) być ciekawe.

Nie znam właściciela, nie mam żadnych związków z tym, motocyklem :P

Po prostu sam szukam czegoś dla siebie - i jakoś mi się ta aukcja napatoczyła. Gdyby ktoś miał LC4 do 15k - proszę o PW :)

SV650SK6->GSX-R750K8-> KTM 640

44

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

ZygZaker napisał/a:

Gdybyś szukał DRZty - to może to ([url]http://moto.allegro.pl/suzuki-drz400-dr-z-sm-2005r-warszawa-okazja-i3040001985.html[/url]) być ciekawe.

Nie znam właściciela, nie mam żadnych związków z tym, motocyklem :P

Po prostu sam szukam czegoś dla siebie - i jakoś mi się ta aukcja napatoczyła. Gdyby ktoś miał LC4 do 15k - proszę o PW :)


[url]http://forum.supermoto.pl/topic21807-suzuki-drz400-sm-2005-warszawa.html[/url]

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

45

Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)

LoL - chciałem dobrze a dałem d... :)

SV650SK6->GSX-R750K8-> KTM 640