Odp: wr450, lc4,drz. Pomozcie :-)
Nie widiziałem jeszce S ktora by na 3 biegu z gazu szła na koło a jezdziłem juz na paru.
Czekaj przyjdzie wiosna specialnie dla ciebie nagram filmik jak z 3ki idzie S ka na kolo ;) Z gazu bez zbędnych ceregieli
Miałem S a teraz mam E i jak dla mnie to TY głupoty piszesz. Przede wszystkim E duzo lepiej zbiera sie z dolu ze wzgledu na mechaniczny gaznik KEIHINA, ma duzo wiecej "jadu" od wersji S ktora ma podcisnieniowy Mikuni i ospale reaguje na dodanie gazu
Przeczytałeś wogule co napisałem i ze zrozumieniem powyżej ? Ze to właśnie za sprawą gaźnika FCR wersja E brutalniej oddaje moc ale dół jest podobny góra jest tylko mocniejsza
I tak jak pisze ważny jest dobry przelotowy kompletny tłumik nie ten seryjny bo on muli motocykl oraz dysze dyno jet . Mam taki zestaw wiec wiem jak ta S ka jeździ a z gaznikiem Keihina moto bedzie jeszcze zrywniejsze i nie bedzie ustepować E .
Zresztą w terenie to nawet WR 450 czy YZ F450 idzie odstawić technika robi swoje ;)
Przyczym YZ F cię tak nie wymęczy jak DRZ bo ona swoje jednak waży :(
Test hamownia
blue = stock sm
red = pipe,dj kit,3x3
green = fcr conversion
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=24d87d2c511ed7f5][/url]
www.youtube.com/JG53Pogo