Można, oczywiście.
'Części w brud, z góry mówię:) ja mam parę dobrych źródeł i jest spoko. Ostatnio był np cały dol silnika z wałem i korba, kompletny za 400 złoty, cylinder za 250 w bardzo dobrym stanie.. Jest naprawdę spoko z częściami. Serwisy.. To już zależy od indywidualnych cech, tzn. Jak jeździsz, czy latasz po torze, czy tylko rekreacyjnie. Ale przedstawia się to tak, że okej co 100 litrów paliwa, ewentualnie 10-15 mh, tak podaje serwisówka, filtr oleju co druga wymiana oleju, zawory (sprawdzenie!) co 30. Tłok koło 150, korba około 250-300, zawory do pomiarów, ale od razu mogę zaznaczyć, że w bergach 00-03 byly stosowane stożkowe sprężyny, które lubiły pękać. Trzeba je zastąpić podwójnymi, lub też nowymi lepiej wykonanymi. (lepsze podwójne). Dalej serwis, to łożyska - co 60mh. Wiadomości serwisowe są nieco wygórowane, wiadomo.'
'słaba strona byly także zapłony SEM, ale jeden mod i śmigają jak wściekłe (chodzi tu o problem palenia z rozrusznika). Ja polecam Ci berga z roku 2000 ze starterem elektrycznym. Budowa silnika tradycyjna, normalnie cylinder i kartery, a nie tuleja i dzielone kartery. Bardzo dobre silniki;) ogólnie berg jest bardzo prosty w budowie i wdzięczny, strasznie mocny dół, poważnie. Mojego ciągnęło na koło z gazu przy 4 na oryginalnych przełożeniach, ale na keihinie fcr:) mam zrobione parę modów w swoim, napisze i podeśle jeszcze linki jak będę na kompie, bo na telefonie nic nie mam. Jak masz pytania, to jak najbardziej pytaj:)'
Będzie 690 niebawem