1

Temat: husaberg fe 501

Witam! Chcę sobie kupić swoje pierwsze enduro. myślałem o husabergu fe 501 ? czy to dobry wybór ?na moto chcem wydać max 8.000zł. ciężko znaleźć jakieś dobre info na temat tego husaberga, a nie chce się zrazić do tego typu motorów juz na samym początku.

2 Ostatnio edytowany przez Husaj (2013-02-18 20:14:46)

Odp: husaberg fe 501

kup sobie DRZ 400 i spokój ale do 8k to może być ciężko.

Husaberg FS 650

3 Ostatnio edytowany przez paolo (2013-03-27 18:33:04)

Odp: husaberg fe 501

.

4

Odp: husaberg fe 501

slawcio_18@wp.pl

5

Odp: husaberg fe 501

jeśli chcesz jakieś informacje na temat fe501, to zapraszam na PW :)

Będzie 690 niebawem

6 Ostatnio edytowany przez subek (2013-02-18 22:14:12)

Odp: husaberg fe 501

A na forum już nie można? Po to ten temat żeby w nim pisać, PW zostawcie do offtopa :)

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

7

Odp: husaberg fe 501

Można, oczywiście.

'Części w brud, z góry mówię:) ja mam parę dobrych źródeł i jest spoko. Ostatnio był np cały dol silnika z wałem i korba, kompletny za 400 złoty, cylinder za 250 w bardzo dobrym stanie.. Jest naprawdę spoko z częściami. Serwisy.. To już zależy od indywidualnych cech, tzn. Jak jeździsz, czy latasz po torze, czy tylko rekreacyjnie. Ale przedstawia się to tak, że okej co 100 litrów paliwa, ewentualnie 10-15 mh, tak podaje serwisówka, filtr oleju co druga wymiana oleju, zawory (sprawdzenie!) co 30. Tłok koło 150, korba około 250-300, zawory do pomiarów, ale od razu mogę zaznaczyć, że w bergach 00-03 byly stosowane stożkowe sprężyny, które lubiły pękać. Trzeba je zastąpić podwójnymi, lub też nowymi lepiej wykonanymi. (lepsze podwójne). Dalej serwis, to łożyska - co 60mh. Wiadomości serwisowe są nieco wygórowane, wiadomo.'

'słaba strona byly także zapłony SEM, ale jeden mod i śmigają jak wściekłe (chodzi tu o problem palenia z rozrusznika). Ja polecam Ci berga z roku 2000 ze starterem elektrycznym. Budowa silnika tradycyjna, normalnie cylinder i kartery, a nie tuleja i dzielone kartery. Bardzo dobre silniki;) ogólnie berg jest bardzo prosty w budowie i wdzięczny, strasznie mocny dół, poważnie. Mojego ciągnęło na koło z gazu przy 4 na oryginalnych przełożeniach, ale na keihinie fcr:) mam zrobione parę modów w swoim, napisze i podeśle jeszcze linki jak będę na kompie, bo na telefonie nic nie mam. Jak masz pytania, to jak najbardziej pytaj:)'

Będzie 690 niebawem