1

Temat: enduro <-> SM

Witam,

mam zamiar kupić sprzęta na wiosnę i mam kilka pytań. Chcę kupić enduro (WR450F vs 450EXC-R vs CRF450X - rocznik 2007 lub 2008) i drugi komplet kół do SM (razem z tarczami). Wykorzystanie 50% na 50% - tzn połowa czasu w terenie (las + tor) i połowa na szosie (jazda po mieście + tor). Mam wątpliwości:

1. jak wygląda sprawa regulacji twardości  zawieszenia? czy standardowa regulacja wystarczy dla SM i enduro? czy któreś z wymienionych modeli mają większy/lepszy zakres regulacji?

2. koła do SM chciałbym kupić z taką samą zebatką jak do enduro - żeby uprościć podmianę. jaki wpływ to będzie miało wpływ? mniejsza prędkość??


Pozdro/Krzysiek

crisson
SM450RR

2

Odp: enduro <-> SM

Ad. 1.
Standardowa regulacja pozwoli Ci ustawic odpowiedni SAG pod Twoja wage. Jesli sie okaze, ze nie mozesz poprawnie ustawic SAGu  dla wartosci przyjetych dla supermoto, to dla idealu mozesz wymienic sprezyny. Materka wymienial w KXie to moze napisze ile to kosztuje.
Ad. 2.
Mniejsza zebatka z tylu to wieksza predkosc max, ale gorsze przyspieszenie.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

3

Odp: enduro <-> SM

Jak coś mam honde CRF450R czyli mocniejszą niż x i zarejestrowaną, 2 komplety kół i wszystko co jest potrzebne. jak coś to pisz...

KACZOR

4

Odp: enduro <-> SM

ja mam husqe te 510 z 2 kompletami kół,tarcz,zebatek ,rok 2007 ,jak coś to pisz

5

Odp: enduro <-> SM

Crazy_Russian - dzięki za odpowiedź.

Pozdro/Krzysiek

crisson
SM450RR