Odp: TM racing smx 4T 450cc Wymiania uszczelki pod cylindrem
Pierscieni nie ustawisz tak jak byly. Jedyna metoda jaka mi przychodzi do glowy to pomiar owalizacji na cylindrze i pierscieniach. Tyle ze musial bys do tego wyjac pierscienie a to nie zawsze im dobrze robi. Jesli nie masz mozliwosci tego zmierzyc to czym sie przejmowac. Jesli masz dwa pierscienie to daj zamki na przeciw siebie i tyle. I tak tego problemu nie przeskoczysz to po sobie tym spokojny sen odbierac.
Ewntualnie mozesz poszukac sladow od pierwszego pierscienia na tloku. Moze gdzies zostal widoczny slad po zamku. Drugi daj na przeciw i tyle.
sorki Jery ale nic nie kumam ...
jak to daj zamki na przeciw siebie ... to w tym tłoku niema kołków? ...
.... bo nie widziałem takiego tłoka jeszcze by pierścienie zakładać pod "widzi mi się" ... to na przeciw siebie,albo nie ...
... i własnie tu nie kumam pytania od fenix185 - "pierścienie sie przemieściły" stary ZERO problemu w tłoku masz "kołki" wiec pierscien zawsze bedzie w tym samym miejscu .
no chyba ze tam niema kołków .. i gadam głupoty