Pierwsze co to znajdz przyczyne dlaczego ci sie za kazdym razem motor psuje. Bo tłok sam z siebie sie nie zatrze. moze uzywasz dozownika oleju i jest zatkany? jest milion powodów...
Jesli znajdziesz juz przyczyne, to wtedy zdemontuj cylinder, wez jakis magnes i przyłóż do gładzi cylindra i zobacz czy przyciąga, jesli tak to masz wstawioną tuleje żeliwną, jeśli nie to jest nicasil oryginalny, i albo bedziesz mogl przechonowac cylinder, jesli nie jest uszkodzony, albo znajdziesz inny nowy lub uzywany w dobrym stanie, bądz wstawisz tuleje cylindra....
u mnie w toruniu wstawienie tuleji w Auto-Szlifie kosztuje okolo 300zl.
Później jakies dobry tłok, i nie ma bata zeby to nie latało....
oczywiscie sprawdz czy nie masz głowicy krzywej, czy wał nie ma luzów... czy uszczelniacze wału są dobre i nie popuszczają...
Generalnie 2T jest meeega prostym silnikiem, lecz od kogos lub na własnych błędach trzeba sie nauczyc jego budowy i zasady działania.
Ja np. załuje ze nie kupiłem sobie znowu 2t.. bo tłok w 2t kosztuje tyle co czasami jeden porządny zawór w 4t.
A wymiane tłoka mozna w 2t dokonać przy dwóch piwkach wieczorem.
HUSQVARNA TE 450.