1 Ostatnio edytowany przez MarkoSM (2013-02-01 17:52:12)

Temat: [K] Supermoto :]

Nadszedł czas na szukanie supermoto ;] gdyż za 2 tyg. wpływa kasa na konto :]. Poszukuje typowego crossa na SM z homologacja typu ktm exc , yamaha wr , czy husqvarna sm610 ( pojemnosc 450cc+) nie szukam LC,  cena max do 12 tys. Supermoto bedzie mi służyło do codziennej jazdy po miescie , od czasu do czasu polatac skromnie po lesie ale dla zabawy i bez potrzeby zakładania opon terenowych.

2

Odp: [K] Supermoto :]

szukasz crossa a wszystkie motocykle które wymieniłeś to akurat enduro :)

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

3 Ostatnio edytowany przez MarkoSM (2013-02-01 18:00:55)

Odp: [K] Supermoto :]

Oczywiscie ;] ale zrozumiale o co mi chodzi ;]

np:
[url]http://otomoto.pl/husqvarna-sm-610-te-610-te610sm-M3454654.html[/url]
[url]http://tablica.pl/oferta/yamaha-wr-450f-supermoto-okazja-CID5-ID1J6eN.html#d276ae0e5f;r:;s:[/url]\


Husqvarna jest interesujaca lecz pierw co nie co musze sie o niej dowiedziec bo cos mała cena .

4

Odp: [K] Supermoto :]

Dalej nie zrozumiałe bo chyba nie wiesz do końca czego szukasz bądź nie znasz wymogów obsługowych tych motocykli
Np
WR to hard enduro moto lekkie i wyżyłowane wymiana oleju co ~10mth~500km
SM 610 to ciężki kloc w porównaniu do WR bardziej cywilne moto wymiana oleju jak sie nie myle co ~3000 km

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

5

Odp: [K] Supermoto :]

raku napisał/a:

Dalej nie zrozumiałe bo chyba nie wiesz do końca czego szukasz bądź nie znasz wymogów obsługowych tych motocykli
Np
WR to hard enduro moto lekkie i wyżyłowane wymiana oleju co ~10mth~500km
SM 610 to ciężki kloc w porównaniu do WR bardziej cywilne moto wymiana oleju jak sie nie myle co ~3000 km

dokładnie husa 610 to klasa LC4 - klocek

6

Odp: [K] Supermoto :]

nie szukasz LC a Husky 610 to bardzo podobny sprzęt, na niższych obrotach słabiej ciągnie niż KAT.

Zdecyduj się czy chcesz wyczyna czy nie, bo jak patrzysz tylko na pojemności to możesz się mocno zdziwić.

Husaberg FS 650

7 Ostatnio edytowany przez MarkoSM (2013-02-01 18:53:30)

Odp: [K] Supermoto :]

to wiem , ze Lc a husqa to praktycznie to samo i porównując je do yamahy czy ktm to roznica do nawet 50kg , lecz tak jak zapewne wielu osobom moto ktore sie nie podoba to nie bedzie takiego kupował , osobiscie LC mi sie nie podobaja . I po to załozyłem temat żeby tacy ludzie np: jak wy ktorzy bardziej sie znają doradzili co by było lepsze . Moj wzrost to 180cm  i waga 80kg .

A co do LC kwalifikowała by sie ta wersja [url]http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-640-sm-smc-supermoto-690-duke-625-i2985487647.html[/url] lecz cenowo dla mnie troche za duzo.

8

Odp: [K] Supermoto :]

MarkoSM napisał/a:

A co do LC kwalifikowała by sie ta wersja [url]http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-640-sm-smc-supermoto-690-duke-625-i2985487647.html[/url] lecz cenowo dla mnie troche za duzo.

Jak szukałem moto to stał chyba za 13500 tylko bez dodatku tupu stojak, kask kurtka.
Niby nie szukasz lc4 ale może 660/625 Ci bardziej podejdzie, kompromis pomiędzy wyczynem a cywilem?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

9 Ostatnio edytowany przez raku (2013-02-01 19:26:37)

Odp: [K] Supermoto :]

Głównie chodzi o to czy Cię bedzie stać utrzymać sprzęta, musisz sobie odpowiedzieć na pytanie  czy chociażby podstawowy serwis jak wymiana filtrów i oleju Cię nie przerośnie.W przybliżeniu tak jak wcześniej pisałem w wyczynowych sprzętach wymiana oleju co jakieś 10-15 mth tj. 500 -750 km średnio wchodzi 1,5 l oleju plus filtr idąc tą droga policzmy, 1,5 litra oleju około 60zl + filtr 20 zł daje nam 80 zł za 750 km. dodatkowo regulacja zaworów co 2 wymiany oleju, jak sam bedziesz potrafił to chwała Tobie jak nie, to musisz pare groszy wybulić... itd itp. coś chcesz jeszcze wiedzieć?
Ja własnie przycelowałem w 660, najlżejsza ze stawki LC4, lecz za to wymiana oleju co 2500km, a ja mam plan jak urwac jej jeszcze pare kilo, jak będzie się okaże.
A jeździłeś na czymś wcześniej marco?
Jeśli chodzi o tą huśkę [url]http://otomoto.pl/husqvarna-sm-610-te-610-te610sm-M3454654.html[/url]
To stała na początku w innym komisie, nie pamiętam teraz nazwy, dosyć charakterystyczny dość często poruszany na forum, ostatnio mieli też 690 SMC w białych plastikach.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

10

Odp: [K] Supermoto :]

Z serwisem co racja to racja  na pieniadzach nie śpię , ale tez nie sadziłem ze az tak przy wyczynowych crossach az tak tak czesto wystepuje wymiana oleju chociaz tez myslałem ze w  taki sposob co bede jezdził jest potrzebna tak czesta wymiana oleju. Co do regulacji zaworow no to niestety  , raczej ciezko by z tym było .

[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-lc-4-640-prestige-supermoto-03-M3506315.html[/url] co  myslicie o tym LC ?;]

11

Odp: [K] Supermoto :]

Marko tak jak piszą koledzy - to musi być przemyślana decyzja, żeby Cię serwis nie zabił. Ja uważam, ze motocykle hardenduro, crosy i inne wyczyny są idealne do SM, ale strasznie drogie, dlatego zamiast wydać 2000zł na koła SM do mojej WR, wydałem kilka razy więcej i kupiłem LC4.
Wymianę oleju i regulację zaworów można przełknąć, ale to niestety nie wszystko. Do tego dochodzą inne elementy eksploatacyjne, jak tłoki, napęd, ślizgi itp, które w wyczynach starczają na krócej. Jeżeli nie zrobisz czegoś na czas - zemści się, a wtedy koszty rosną lawinowo, więc wymiany oleju nie można zaniedbywać.
Polecam jednak iść na kompromis i kupić coś cięższego - LC4 jest najlepszym wyborem ze względu na popularność, dużo części i akcesoriów używanych.

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

12

Odp: [K] Supermoto :]

Celował bym w 660 najlżejsza i najmocniejsza niestety rozruch tylko kopa ... albo stety :>
[url]http://otomoto.pl/ktm-smc-660-lc4-M3481619.html[/url]
moto.allegro.pl/ktm-lc-supermoto-66o-lc4-i2992798667.html
Nie napisałeś na czym wcześniej jeździłeś...

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

13

Odp: [K] Supermoto :]

Wiatm, kolega ma racje co do wymian oleju w crossach czy tez w hard enduro dość czesto zmienia sie olej w silniku, osobiscie posiadam ktm 450 exc r a tam leje sie tylko 650 ml oleju do silnika zmieniam go co 6 max 8 mth wiec koszty sa niewielkie a żywotność silnika sie wydłuża,oczywiscie zależy jak kto jeżdzi i jak czesto.

14 Ostatnio edytowany przez MarkoSM (2013-02-01 20:53:43)

Odp: [K] Supermoto :]

Pierwsze co to jezdziłem na 50cc sm , potem latałem na enduro ktm exc 200

Jesli własnie chodzi o jazde to tu nie widze szaleństw od czasu do czasu danie troche w pi.... , jazda dla przyjemnosci .

15

Odp: [K] Supermoto :]

To standardowo DRZ 400 nie myślałeś? Moim zdaniem obowiązkowa lektura po małych piździkach. LC4 to już troche mocny koń.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250