Odp: BLUZA SUPERMOTO 2013r
zajebista Biore 2 szt :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » BLUZA SUPERMOTO 2013r
Strony Poprzednia 1 … 29 30 31 32 33 … 82 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zajebista Biore 2 szt :D
MISTRZ!! WG mnie mamy Zwycięzcę. Hermes zasługuje na ciastko - nie musi pokazywać cycków :)
To teraz proponuję temat grafiki. Zróbmy głosowanie na te które się pojwiły już. Największa ilość głosów - wygrywa.
Mamy temat z bani
JUPI!!
ps. Nawet mi ten wulgaryzm nie przeszkadza. Ewentualnie można go zapisać: NAQRWIAM :) i już. Po bólu.
Jestem za grafiką ze stopalem (KTM 450 SMR 2013r) guma już była, ślizg również, może tym razem stopal. Widziałbym również napis na rękawach (lub jednym rękawie) ale może tym razem delikatniejszą czcionką (kursywa pisana?) - by nie zepsuć kompozycji.
A moze powinno byc "zachowaj odstep" Taki tekst stosuje sie w roznych pojazdach i tablicach ostrzegawczych np. zwiazanych z BHP
Ale dystans jest dwuznaczne:
1 - zachowaj odstęp
2 - zachowaj dystans do tego co robię - nie irytuj się lub niezdrowo nie podniecaj :) a przede wszystkim nie dzwoń po psy :)
zachowaj dystans do tego co robię
dokładnie jestem tego samego zdania
NAQRWIAM
to rozwiązanie również bardziej mi się podoba, wszyscy wiedzą o co chodzi a wulgaryzmu brak :) - nie żebym brzydził się brzydkim wyrazem, ale można było by pogodzić obie strony
w temacie napisu na rękawie myślałem o czymś takim (chodzi tylko o koncepcję czcionki):
Co myślicie?
Ok. Przekonales mnie :P
SuperMocarz napisał/a:zachowaj dystans do tego co robię
SuperMocarz napisał/a:NAQRWIAM
to rozwiązanie również bardziej mi się podoba, wszyscy wiedzą o co chodzi a wulgaryzmu brak :)
w temacie napisu na rękawie myślałem o czymś takim (chodzi tylko o koncepcję czcionki):
Co myślicie?
Na napis na reakwach (o ile przejdzie) myslalem o czcionce ala Troy Lee Design
JERY mówisz o tym?