1

Temat: Elo,elo

Pozdro z Bydgoszczy :-) Aktualnie latam kawą z750 ale ostatnio zrodziło się uczucie do Super Dukea. Wiem, że to nie literalne supermoto, ale korzenie zapewne ma ;-) Wpadłem do Was bo nie wiedziałem gdzie się podziać - na innych forach jakoś tak dziwnie cicho się robi na hasło KTM - pytania zostają zazwyczaj bez odpowiedzi a jak już się jakaś pojawi to jest to bzdura w deseń "Szybko się psują i drogie części". Czytając Wasze forum zauważyłem kilku fanów austriackiej myśli technicznej. Mam nadzieje, że podzielą się tajemną wiedzą, której w necie brakuje ;-) A może jednak SMC...kto wie:-)

2

Odp: Elo,elo

Witaj ;)

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

3

Odp: Elo,elo

Siema, SMC będzie lepszym wyborem, chyba że w jakieś dalekie trasy latasz

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

4

Odp: Elo,elo

Siemanko :]

5

Odp: Elo,elo

Siemasz Zetofilu ;)

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

6

Odp: Elo,elo

Siema.
Przejedź się jednym i drugim to decyzja będzie prosta :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

7

Odp: Elo,elo

Pomiedzy w/w wpasuje sie jeszcze 950 / 990 SM.
Mocowo dokladnie pomiedzy SMC i SD. Na szybkie przeloty po polskich drogach jak znalazł :)

"Kocham Fałki i pachnące cwajtakty"

2004 KTM 125 SX
Poszukiwania godnego SM

8 Ostatnio edytowany przez PRELUDE2000 (2013-01-03 23:37:35)

Odp: Elo,elo

Siemanko Tony, według mnie Katy są bardzo niedocenianą marką w naszym pięknym kraju, wciąż panuje opinia o awaryjności tych sprzętów głównie z pośród osób który nigdy nie maiły w posiadaniu tej marki. A jak historia pokazuje marka ta wciąż się rozwija i bije kolejne rekordy sprzedaży (naturalnie nie w Polsce). Interwały serwisowe (głównie w motocyklach z homologacją LC4, LC8) wciąż są coraz dłuższe co pokazuje trwałość tych konstrukcji. W temacie Super Duke'a mogę powiedzieć tyle: moto z grubym jebnięciem, ostrymi heblami i fantastycznym zawieszeniem - zestrojonym jednak dość twardo. Silnik na zbyt niskich obrotach szarpie co jest sprawą zupełnie normalną - jednak nie pomagającą przy poruszaniu się w korku (kwestia przyzwyczajenia). Zdecydowanie dłużej latałem Dukiem III 690 i zawsze będę bardzo miło wspominał ten motocykl. Jednak i mały i duży Duke to nie są supermoto - pomimo iż 690 wywodzi się od pierwszych seryjnych SM-ów. Polecam jazdę próbną SMC - zupełnie inna maszyna.
Co do części, to rzeczywiście nie są one tanie - jednak wydaje mi się że jest to celowa polityka firmy :)
Powodzenia!

9

Odp: Elo,elo

Dodam jeszcze że dla motocyklistów latających wcześniej japońskimi rzędówkami przesiadka na KTM-a może być szokiem. Są to sprzęty dość szorstkie wymagające mocnej ręki. Pamiętam jak poprosiłem mojego koleżkę który na co dzień jeździł Hondą CB1000R by ruszył się moim KTM-em 990 SMT, który od 3 tygodni stał w garażu gdyż ja nieszczęśliwie połamałem obojczyk. Pojechał więc Katem z Warszawy do Wrocławia. Na wysokości Rawy Mazowieckiej zadzwonił do mnie twierdząc że jazda tym motocyklem to tragedia (trzęsie, szarpie - dramat), jednak po powrocie do Warszawy stwierdził, że jest to jeden z najlepszych sprzętów jakim dotychczas latał. Jak to powiedział "czerpiesz radość z jazdy" - w sumie chyba najlepsza reklama :)
P.S. Nie pracuje dla KTM-a i nie dostaje żadnej kasy za reklamę tej marki, po prostu od kilku lat jeżdżę motocyklami KTM i nic nie wskazuje na to by miało to się zmienić :D

10

Odp: Elo,elo

PRELUDE2000 napisał/a:

Siemanko Tony, według mnie Katy są bardzo niedocenianą marką w naszym pięknym kraju, wciąż panuje opinia o awaryjności tych sprzętów głównie z pośród osób który nigdy nie maiły w posiadaniu tej marki. A jak historia pokazuje marka ta wciąż się rozwija i bije kolejne rekordy sprzedaży (naturalnie nie w Polsce). Interwały serwisowe (głównie w motocyklach z homologacją LC4, LC8) wciąż są coraz dłuższe co pokazuje trwałość tych konstrukcji. W temacie Super Duke'a mogę powiedzieć tyle: moto z grubym jebnięciem, ostrymi heblami i fantastycznym zawieszeniem - zestrojonym jednak dość twardo. Silnik na zbyt niskich obrotach szarpie co jest sprawą zupełnie normalną - jednak nie pomagającą przy poruszaniu się w korku (kwestia przyzwyczajenia). Zdecydowanie dłużej latałem Dukiem III 690 i zawsze będę bardzo miło wspominał ten motocykl. Jednak i mały i duży Duke to nie są supermoto - pomimo iż 690 wywodzi się od pierwszych seryjnych SM-ów. Polecam jazdę próbną SMC - zupełnie inna maszyna.
Co do części, to rzeczywiście nie są one tanie - jednak wydaje mi się że jest to celowa polityka firmy :)
Powodzenia!

Dokładnie tak jest. Znajomość marki widać w moim tekście dotyczącym hasła KTM na różnych forach. Oczywiście, tak jak piszesz, większość na oczy żadnego kata nie widziała. Generalnie to grzeję się na SD właśnie z przyczyn o których piszesz:) Wspominając o korzeniach miałem na myśli pewne elementy wywodzące się  z offroada i siłą rzeczy SM np. duży prześwit (co jest dużym plusem). Książę zawsze wydawał mi się czymś swoistym-pośrednim między typowym nakedem a SM (ale to subiektywne odczucie). Poza trym, robię trochę trasek w sezonie i aktualnie latam nakedem, więc kolejne "za" SD. Poza wspomnianym szarpaniem na niskich, ten"dół" v-ki, stopale kiedy chce, guma na pstryknięcie i ogólne + 10 do lansu za egzotykę motocykla (jak na ironię koledzy w USA, za tekst "egzotyka" przy KTM by mnie wyśmiali;)) - generalnie miodzio :). Jeśli chodzi o drogie części - podstawowe tematy eksploatacyjne kosztują normalnie więc mnie to nie odstrasza. Inna sprawa to dostać dobrego sprzęta w PL...masakra. I tu kolejna nadzieja związana z forum:) Odnośnie sugestii kolegi Janika - biorę go pod uwagę, ale nie miałem przyjemności poznać live :/

11

Odp: Elo,elo

W sezonie widziałem na allegro również dość znaczenie doinwestowanego 990 SMR-a - to może być również dobra propozycja dla Ciebie.
A kwestii serwisu - to klasycznie: jak systematycznie będziesz dbał o maszynę, tak długo i bezawaryjnie Ci posłuży.
Powodzenia w zakupie!

12 Ostatnio edytowany przez Koso (2013-01-04 00:56:01)

Odp: Elo,elo

Prelude o tym Duke wypasionym mówiłeś?

[url]http://archiwumallegro.com.pl/ktm+990+super+duke+niepowtarzalny+akrapovic+2007-2038008928.html[/url]

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

13

Odp: Elo,elo

PRELUDE2000 napisał/a:

W sezonie widziałem na allegro również dość znaczenie doinwestowanego 990 SMR-a - to może być również dobra propozycja dla Ciebie.
A kwestii serwisu - to klasycznie: jak systematycznie będziesz dbał o maszynę, tak długo i bezawaryjnie Ci posłuży.
Powodzenia w zakupie!

To chyba ten sam silnik co w SD? Bo jeśli tak to większość opinii zza oceanu poleca modele po 2007.  W każdym razie jak go jeszcze trafisz to daj znać - z góry dzięki.

14

Odp: Elo,elo

siemanko tony :)

15

Odp: Elo,elo

czesc

SmKTM terrOR #136