16

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Moje Behry próbował ostatnio fachowiec centrować i mocno się zdziwił precyzją (a raczej jej brakiem) wykonania. Fakt że ja (lub poprzedni właściciel) ją na jakiejś dziurze podgiąłem, ale w miejscu łączenia to szału nie ma.
Ja bym poszedł w co innego niż BEHR.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Czyli na 4.25 nie wsadze 165tki??
Drugie pytanie latal ktos po torze w takim zestawie?
ewentualnie 4,25x160?
Jak to chodzi?

***427***

18

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Lubart napisał/a:

Czyli na 4.25 nie wsadze 165tki??
Drugie pytanie latal ktos po torze w takim zestawie?
ewentualnie 4,25x160?
Jak to chodzi?

wsadzić wsadzisz ale jeździć może się słabo, mi się źle jeździło, natomiast z obręczy behr jestem zadowolony

19

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

ja miałem taki zestaw 4,5" i 160 opona
założysz wiadomo ale źle się składa w zakręty
nie jest składanie takie płynne jednostajne tylko zaczynasz się składać i nagle jest taki przeskok - czujesz jakby nagle opona traciła przyczepność
teraz mam 5" i oponę 160 i jest naprawdę bajecznie

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

sarar napisał/a:
hacker33 napisał/a:

To czy opona jest lepsza zależy jaką kupisz oponę.
Jak kupisz oponę dobre firmy i jeszcze z przeznaczeniem do supermoto to będzie to lepsza opona niż jakaś chińska przeznaczona do turystyki.

Może wyraziłem się niezbyt precyzyjnie. Chodzi o tą samą oponę w rozmiarze 150 i 160, np Dunlop Mutant

Generalnie szersza opona to wieksza powierzchnia styku z asfaltem co przeklada sie na zwiekszenie predkosci w zlozeniu o danym kacie, lub utrzymanie zadanej predkosci ale zwiekszenie kata pochylenia moto. Efekt: jedziesz szybciej i/lub masz wiekszy zapas bezpieczenstwa w danym kacie pochylenia.

P.S. Sa duze szanse, ze nie zadziala ta zaleznosc, jesli naciagniesz zbyt szeroka opone na zbyt waska felge.

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

21

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Dziękuję Panowie za cenne uwagi :-)
Jedynym słusznym wyborem będzie 5". Jeśli idzie o markę to zobaczę co się trafi.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

22

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Co powiecie na takie kółka:
item.mobileweb.ebay.de/viewitem?itemId=221161532668&index=0&nav=SEARCH&nid=46181468852

Lepsze to od KTM-owskich Behr-ów?
Za używane, gołe Behr-y krzyczą po 2k PLN

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

23 Ostatnio edytowany przez Lubart (2013-01-03 14:21:55)

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Ja tak przegladam ogloszenia i nowe to ok 4kola komplet.
Jak sprawują się piasty Haan plus obręcze Excel?
Kolejne pytanie jest takie, czy nie lepiej szukac od razu bezdetkowych? Moze to dziwnie zabrzmi ale jezdzil ktos na bezdetkowy tyl detkowy przod?
i na koniec jak to jest ze szprychami im więcej tym lepiej czy jak;)?

***427***

24

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Lubart napisał/a:

Kolejne pytanie jest takie, czy nie lepiej szukac bezdetkowych? Moze to dziwnie zabrzmi ale jezdzil ktos na bezdetkowy tyl detkowy przod?

Podpinam się pod pytanie.

25

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Kółka DNA można w żadnej cenie wyrwać - 700€, a przy kupnie dwóch jest ponoć jakaś super cena. Jedyny minus to tył w rozmiarze 4,25".
Lubart, jakbyś trafił jakieś kółka w rozsądnej cenie to daj znać bo chyba szukamy czegoś podobnego.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

26

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Chyba z tymi rozsadnymi cenami to bedzie problem na razie najtaniej znalazlem 490eur za 17x5,0 excel plus haan.
Ale nic szukam dalej.
Moze ktos cos napisze w temacie ilosci szprych?

***427***

27

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Lubart napisał/a:

Chyba z tymi rozsadnymi cenami to bedzie problem na razie najtaniej znalazlem 490eur za 17x5,0 excel plus haan.
Ale nic szukam dalej.
Moze ktos cos napisze w temacie ilosci szprych?

szukasz nowego zestawu kół do Huski?

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

28

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Akurat dętke uważam za plus, złapałeś kapcia wyciągasz tylko winowajce zakładasz nową dętke i latasz dalej a z łatana opona róznie bywa

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

29

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

raku napisał/a:

Akurat dętke uważam za plus, złapałeś kapcia wyciągasz tylko winowajce zakładasz nową dętke i latasz dalej a z łatana opona róznie bywa

Jeszcze sprawa samych obręczy.
Jak pojedziesz na terror i "pizg...sz" kołem o schody lub krawężnik i zniszczysz rant to jak masz dętkę to masz to w dupie - powietrze uciekać nie będzie.
Jednakże do kół bezdętkowych możesz ubrać dętki w drugą stronę już nie.
Jak masz możliwość kupić koła bez dętki to bierz.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

30

Odp: Tylna obręcz - 5" czy 4.25"

Franz napisał/a:
Lubart napisał/a:

Chyba z tymi rozsadnymi cenami to bedzie problem na razie najtaniej znalazlem 490eur za 17x5,0 excel plus haan.
Ale nic szukam dalej.
Moze ktos cos napisze w temacie ilosci szprych?

szukasz nowego zestawu kół do Huski?

;
Tyl mam 4,25 jak zarzuce 165 lub 160 to raczej bedzie kiepsko to chodzilo. Dlatego tez zastanawiam sie nad zakupem 5cali

***427***