Czy KTM LC4 da się porównać do XT660X? Czy są to zupelnie inne motory?
KTM też mi się podoba, tylko musialbym kupić "modzonego", bo na Supermoto z fabryki chyba mnie nie bedzie stać.
Mógłbym prosić o wyjaśnienie, albo podrzucenie linku do tematu, a propos tego ile zachodu potrzeba, żeby przerobić crossa na SM.
Chodzi mi to o DRZ i KTM, zebym wiedział jak to szacować, bo z tego co widziałem, to same kółka nie są tanie.
Widzę, że DRZ poleca każdy. Yamaha uchodzi na za sumo, ale widzałem ze kolega Raczek całkiem dobrze sobie radzi z tym moto i wcale nie wygląda jak bardzo toporne. a po zmiane wydechu (tak jak u kolegi Raczka) możne te 9kg. urwać.
A może KTM będzie czymś takim pośrednim - pomiędzy DRZ'tka a Yamaha XT.
A propos KTM'a i XTX, jakie przebiegi przy normalnym użytkowaniu (mam na myśli dbanie o oleje itp itd.) są graniczne dla tych silników?
i ile ewnetualnie trzeba by liczyć za kompletny remont tych silników?
Lepiej kupić padło i zrobić, czy szukać perełki?