Ja miałem ale 2002r modelowo 2003 to sporo starszy rocznik niż w ten który Ty możesz celować przy tym budżecie. U mnie z zabezpieczeń była tylko blokada kierownicy na kluczyk przy główce ramy, korek paliwa zakręcany czyli każdy może go odkręcić więc jak coś przydało by się kupić taki korek na kluczyk jak masz zamiar gdzieś zostawiać motor. Mój miał tylko kopkę nie wiem czy przy tych nowych modelach nie miały czasem rozrusznika i kopki, jak sama kopka to tylko przekręca się kranik włącza ssanie i odpala czyli może to zrobić każdy więc przydało by się założyć jakieś zabezpieczenie coś a'la stacyjka - jakiś guziczek chowany niech się ktoś bardziej ogarnięty w tym temacie wypowie. Przy zostawianiu pod szkołą warto by było motor przypiąć jakimś dobrym sprawdzonym zapięciem motocyklowym, blokada na tarcze hamulcową, można ściągnąć fajkę ze świecy ewentualnie aby nikt go łatwo nie ukradł, ogólnie to nie zostawił bym takiego motocykla na dłuższy czas pod moją nieobecność.
Użytkownik bodajże o nicku Norek ostatnio kupił świeżą sztuke exc 125 i już ma założone koła SM więc można go podpytać co do tego modelu. Ogólnie motocykl fajny lekki, mocy ma wystarczająco do zabawy w terenie, skrzynia 6 biegów. W teren to raczej kostki opony które na asfalcie będą się dosyć szybko ścierały, nie wiem jak się kostka zachowuje na asfalcie pewnie jak sucho to idzie jeździć ale gdy mokro i trzeba zahamować to może być ślisko.
Koso kolega pisze że i tak na początek chce kupić tylko na brudasach dopiero potem rozważa kupno małych kół.