Temat: XR650R transformacja z brudasa w zawodnika SUMO!
A więc tak, mam do kupienia Hondę XR650R w wersji off road. Motocykl jest technicznie w bardzo dobrym stanie na czym bardzo mi zależy. ALE! Wizualnie jest zmęczony hasaniem w krzakach i błocie po kolana. Ogólnie przydała by się wymiana paru plastyków i nowa okleina na resztę. A teraz gwóźdź programu, co potrzeba do tego sprzęta żeby latać tym jako SM. Gość który sprzedaje ten motocykl twierdzi że odkupił go właśnie jako SM ^^, wymienił tylko koła i użytkował go do chwili obecnej. Wystarczy zmienić tylko koła na SM, co z tarczami / zaciskami? zębatkami etc... Co do estetyki jeszcze, jak wygląda sprawa z polerowanie elementów ramy? Czy jest to droga usługa, jak efekty? A może "Andrzeju nie denerwuj się kupi się szpreja" ^^?
I jeszcze jedno, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam 22 lata, 193 cm wzrostu i 100kg masy. Do karłów nie należę więc i XRa pewnie będzie mi dobrze leżeć między nogami. Sprzętu mam zamiar używać głównie jako SM i po jakiś polnych drogach po zmianie kół na off. Jak oceniacie ten sprzęt, głównie pytanie do właścicieli, jeśli mamy tu tak owych. Czytałem już podobne stare tematy ale nie dały mi odpowiedzi na wszystkie pytania.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.