16

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

Z tego co widzę po 2007 roku w WR jest alu rama?
Teraz kolejne pytanie, czy jest to w ogóle możliwe znalezienie zadbanej WR po 2007 roku i przerobienie jej na SM w budżecie +/- 15 tysięcy?

Przymierzałem się do tematu i raczej nierealna sprawa w tej kwocie.

17

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Sajfer nie rozumiem cię piszesz  o mocy że ci wystarczy a zastanawiasz się co by tu zrobić  (jak już kupisz WR) by silnik z WR miał tyle mocy co YZF ???
Bo tak to wynika z twojej wypowiedzi i wydaje mi się że sam trochę nie wiesz co chcesz i trochę się w tym pogubiłeś ... ;)

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

18

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Chodzi o to, że w necie cały czas czytam opinie że to wyczynowym motocykl i po odblokowaniu jest bardzo mocny.
Tutaj przeważa opinia, że nie jest taki mocny i jak najbardziej się nadaje jako następca DRZ.

Chciałbym teraz skonfrontować te dwie opinie, ja wcześniej właśnie nie brałem tak poważnie pod uwagę WR ze względu na to co czytałem w internecie, a jak już brałem to właśnie opcje zblokowaną. Ale wypowiedzi kilku osób w tym temacie jednak naprowadzają mnie, że nie taki diabeł straszny jak go opisują w google :)

Dobrze wiem, że nie chce żadnego potwora, bo po prostu się będę bał odkręcać. Ma być lekki i mocowo porównywalny z DRZ.

W przypadku tej WR jest to fajna opcja z odblokowaniem, bo mogę polatać rok na zablokowanej i później ze wzrostem umiejętności/pewności ją trochę wzmocnić

wzium?

19

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

Chodzi o to, że w necie cały czas czytam opinie że to wyczynowym motocykl i po odblokowaniu jest bardzo mocny.
Tutaj przeważa opinia, że nie jest taki mocny i jak najbardziej się nadaje jako następca DRZ.

Chciałbym teraz skonfrontować te dwie opinie, ja wcześniej właśnie nie brałem tak poważnie pod uwagę WR ze względu na to co czytałem w internecie, a jak już brałem to właśnie opcje zblokowaną. Ale wypowiedzi kilku osób w tym temacie jednak naprowadzają mnie, że nie taki diabeł straszny jak go opisują w google :)

Dobrze wiem, że nie chce żadnego potwora, bo po prostu się będę bał odkręcać. Ma być lekki i mocowo porównywalny z DRZ.

W przypadku tej WR jest to fajna opcja z odblokowaniem, bo mogę polatać rok na zablokowanej i później ze wzrostem umiejętności/pewności ją trochę wzmocnić

Nie masz sie co bać,
WR przy zakupie bedzie pewno zmulona. Poczujesz MOC - to sobie odblokujesz  i tyle.
WR jest duzo lżejsza niz DRZ (subiektywnie)
WR to takie pół kroku miedzy wyczynem a codziennym motocyklem jesli chodzi o przeglady miedzyokresowe.

tak po 2007 ma alu ramę
a od 2012 ma wtrysk

Nie, kupno zadbanej WR-ki z 2007 lub nowszej za podaną przez ciebie kwote graniczy z cudem.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

20 Ostatnio edytowany przez sajfer (2012-11-07 18:02:49)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

reklamacje - solidna konkretna odpowiedź :)

Nie mówię że ta jest zadbana, ale zawsze można obejrzeć:
[url]http://allegro.pl/yamaha-wr-450-krakow-i2744205713.html[/url]

Teraz pytanie ostatnie, z jakim kosztem muszę się liczyć przy przeróbce na supermoto? tzn koła i hamulec. (chyba że wystarczy tylko koło z dużą tarczą, a do hamulca adapter?)
Tutaj przyznaję się, że jeszcze nie użyłem szukajki na forum i google, więc nie wiem co pasuje i z czego.

wzium?

21

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

koszt przeróbki, od 3 tysia
w zależności jakie koła i jaki hamulec

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

22

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Ok, przeleciałem google na szybko, hamulec wystarczy adapter, koła ktoś gdzieś podał link jakie są średnice osiek (20mm przód, 22mm tył). 
W sumie wszystko co chciałem wiem, zobaczymy czy pojawi się coś ciekawego, jak znajdę to podmienię drztke, a jak nie to zostanie u mnie na kolejny rok :)

Dzięki wielkie za odpowiedzi!

wzium?

23

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Jeżeli to nie gwałt to szukaj już przerobionej.
WR trafiają się w specyfikacji SM i nie jest to coś rzadkiego.
A co do ramy to mi się stalowe w WR podobają. I wolałbym chyba kupić zadbaną starszą niż zajechaną nowszą.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24 Ostatnio edytowany przez daniel91x (2012-11-07 20:37:35)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

[url]http://allegro.pl/ktm-exc-300-six-days-2009-i2774517294.html[/url] a moze coś z 2 suwa wszystkie twoje wymagania spełnia i moim zdaniem serwis tańszy niż 4t

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

25

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

Chodzi o to, że w necie cały czas czytam opinie że to wyczynowym motocykl i po odblokowaniu jest bardzo mocny.
Tutaj przeważa opinia, że nie jest taki mocny i jak najbardziej się nadaje jako następca DRZ.

Chciałbym teraz skonfrontować te dwie opinie, ja wcześniej właśnie nie brałem tak poważnie pod uwagę WR ze względu na to co czytałem w internecie, a jak już brałem to właśnie opcje zblokowaną. Ale wypowiedzi kilku osób w tym temacie jednak naprowadzają mnie, że nie taki diabeł straszny jak go opisują w google :)

Dobrze wiem, że nie chce żadnego potwora, bo po prostu się będę bał odkręcać. Ma być lekki i mocowo porównywalny z DRZ.

W przypadku tej WR jest to fajna opcja z odblokowaniem, bo mogę polatać rok na zablokowanej i później ze wzrostem umiejętności/pewności ją trochę wzmocnić

Jeździłem na YZ450F z 2007 i w skrócie miotacz okrutny, na 4 biegu z gazu przy lekkim balansie ciałem podnosi przód, w WR450F tak podniesiesz na 3 biegu jak się postarasz, to głównie sprawa dłuższych przełożeń bardziej stosownych na drogę ( zębatki 13/42 vmax ok. 160km/h ), tzw grey wire zmienia mapę z enduro na MX, na początek faktycznie enduro będzie korzystniejsze, za 15000 kupisz ładne enduro z alu ramą, trafiają się, przeróbka za 3000 to na używkach i same koła z tarczą chyba, uczciwy osprzęt kosztuje dużo więcej, dozbieraj trochę do wiosny to kupisz moją, odkręcę tyle gadżetów żeby była kryzysowa wersja/cena

26 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2012-11-07 21:42:52)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

Jak jeździłem (testowałem ) WR 400 nie było różnicy po między moją DRZ złudzenie mocy robił brutalniej oddający moc gaźnik keihin FCR39 .  Testując WR 450 dół tak samo mocny jak w DRZ góra mocniejsza i waga sprawia że motor jest bardziej zwinny i lepiej podrywa na koło ale jednak prawdziwą dzikość miała YZF 450 ale do tego też idzie przywyknąć i myślę że z czasem człowiek przestaje ten motocykl traktować jak coś nie do okiełznania  .  A jeżdżąc w terenie na DRZ nie było problemu z dorównaniem kroku tym motocyklom i pokazania pazura wszystko zależy od kierowcy jedynie na stromych podjazdach i DRZ i WR wymiękły obie ustępując miejsce YZF ;)

Filmiki DRZ ,WR , YZF

[url]http://www.youtube.com/watch?v=zei7fVE0orA[/url]

[url]http://www.youtube.com/watch?v=YMHEydXQ63E[/url]

Miłego oglądania

A btw na WR 400 ,425 i 450 jeździlo mi się bardzo podobnie jak na DRZ 400 E (Y) - czyli tej najlżejszej wersji

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

27

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

reklamacje - solidna konkretna odpowiedź :)

Nie mówię że ta jest zadbana, ale zawsze można obejrzeć:
[url]http://allegro.pl/yamaha-wr-450-krakow-i2744205713.html[/url]

Teraz pytanie ostatnie, z jakim kosztem muszę się liczyć przy przeróbce na supermoto? tzn koła i hamulec. (chyba że wystarczy tylko koło z dużą tarczą, a do hamulca adapter?)
Tutaj przyznaję się, że jeszcze nie użyłem szukajki na forum i google, więc nie wiem co pasuje i z czego.

zobacz że koleś z aukcji ma dwie WRki 250 i 450 i w obu aukcjach raczej to samo zdjęcie - patrząc na brud na osłonie lagi ;) i opis taki jakiś dziwny ;)

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

28 Ostatnio edytowany przez reklamacje (2012-11-07 21:59:40)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

reklamacje - solidna konkretna odpowiedź :)

Nie mówię że ta jest zadbana, ale zawsze można obejrzeć:
[url]http://allegro.pl/yamaha-wr-450-krakow-i2744205713.html[/url]

Teraz pytanie ostatnie, z jakim kosztem muszę się liczyć przy przeróbce na supermoto? tzn koła i hamulec. (chyba że wystarczy tylko koło z dużą tarczą, a do hamulca adapter?)
Tutaj przyznaję się, że jeszcze nie użyłem szukajki na forum i google, więc nie wiem co pasuje i z czego.

NIEZAREJESTROWANA

poza tym vide Gałka + Hermes - do dupy takie jeżdzenie po polsce.

zostaje ci chyba strategia pająką. Cierpliwie obserwować sieć i czychać na ofiare.
Albo psychicznie zmiękczać hansklosa. ;)

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

29 Ostatnio edytowany przez hanskloss (2012-11-08 02:10:23)

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

reklamacje napisał/a:

Albo psychicznie zmiękczać hansklosa. ;)

do wiosny skruszeję :)

znalazłem kilka obrazków z mocami, mały rozmiar niestety ale widać co trzeba:

WR wydech seryjny i FMF Q4 (cichszy)
http://i548.photobucket.com/albums/ii345/klosswr450/dyno-1.jpg

WR / CRF / KTM dtakt 250, WR po tuningu sądząc z mocy pewnie z wałkiem YZ ale nie pamiętam źródła, widać potencjał
http://i548.photobucket.com/albums/ii345/klosswr450/dynoWRCRF.jpg

WR grey wire mod
http://i548.photobucket.com/albums/ii345/klosswr450/dynowrgrey.jpg

a tu zestawienie seryjnych mocy 450 MX dla porównania z mocami z allegro :)
http://i548.photobucket.com/albums/ii345/klosswr450/07_450hp.jpg


btw tu są nowe dobre koła w używanej cenie   [url]http://allegro.pl/kola-fegli-supermoto-excel-takasago-rims-nowe-i2773381364.html[/url]

30

Odp: Co zamiast DRZ SM? CRF250, CRF450, WR?

sajfer napisał/a:

Jedyne co mnie boli w DRZ to waga, szczególnie odebrałem to jak wsiadłem na kolegi XR400R, nie jest może mistrzem lekkości, ale te kilkanaście kg czuć od razu, prowadzi się jak dziecięca zabawka w porównaniu do DRZ.

To dlaczego nie XR400??
Moc podobna. Dół trochę lepszy, góra gorsza, waga mniejsza. Myślę, że patrząc na Twoje wymagania - moc ma być ta sama, a waga mniejsza, że jest to najlepsze rozwiązanie.
A cenowo mieści się bez problemu i jeszcze Ci sporo zostanie.

XR400