Odp: Jakie SM wybrać?
RR wyczynówki to exc 520 i DRZ tak?
Wiem że będzie ogromna różnica w utrzymaniu i serwisie, wolał bym, jak to określiłeś "cywilny" motocykl
Nie znam się bardzo na tym, więc proszę was o pomoc :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie SM wybrać?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
RR wyczynówki to exc 520 i DRZ tak?
Wiem że będzie ogromna różnica w utrzymaniu i serwisie, wolał bym, jak to określiłeś "cywilny" motocykl
Nie znam się bardzo na tym, więc proszę was o pomoc :D
wr i exc to wyczyny, w takim wypadku standardowo dla Ciebie DRZ lub LC4
DRZ to taka wyczynówka, jak maluch w wyścigach na 1/4 mili.
Moja DRZa po zmianie dysz i wydechu pali równo 5 w mieście.
DRZ fajne moto, tyle że chyba dość małe jak na kogoś większych rozmiarów.
małe???!!!!!!! normalne jak kazdy sm jesli chodzi o wysokosc to roznice we wszystkich sa rzędu 2-3 cm
To jest polska mentalność, skoro zależy Ci na spalaniu to po co sięgasz po 5litrowy silnik benzynowy? Tak dla przykładu ofc.
Po to żeby oszczędnie nim jeździć? Haha :D Jak uparłeś się na EXC to miej pewność że utrzymasz go i nie patrz na spalanie.
Lubię jeździć swoją Drezyną, latam cały dzień, podjeżdżam pod dystrybutor, leje za 20zł i śmigam dalej :D
MEPH pytam się o spalanie, ponieważ jak na razie nie mam stałej pracy, a chcę kupić sprzęt na lata i żeby się szybko nie znudził :P
Nie uparłem się na EXC tylko mi sie podoba ale teraz chyba będę patrzył na drzety i LC4 podoba mi się ta prestige co we wcześniejszych postach dałem link.
zadzwon , zapytaj za ile do oddania
DRZ fajne moto, tyle że chyba dość małe jak na kogoś większych rozmiarów.
Mam prawie 2m wzrostu i da się tym jeździć. Nie wiem skąd takie opinie, że drz jest małe.
Goldasa trza kupić jak SM za małe!