16

Odp: Jakie SM wybrać?

RR wyczynówki to exc 520 i DRZ tak?
Wiem że będzie ogromna różnica w utrzymaniu i serwisie, wolał bym, jak to określiłeś "cywilny" motocykl
Nie znam się bardzo na tym, więc proszę was o pomoc :D

KTM LC4 SM/Enduro

17

wr i exc to wyczyny, w takim wypadku standardowo dla Ciebie DRZ lub LC4

525 EXC

18

DRZ to taka wyczynówka, jak maluch w wyścigach na 1/4 mili.

Moja DRZa po zmianie dysz i wydechu pali równo 5 w mieście.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

19

DRZ fajne moto, tyle że chyba dość małe jak na kogoś większych rozmiarów.

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

20

małe???!!!!!!!  normalne jak kazdy sm jesli chodzi o wysokosc to roznice we wszystkich sa rzędu 2-3 cm

525 EXC

21 Ostatnio edytowany przez MEPH (2012-11-04 20:57:00)

To jest polska mentalność, skoro zależy Ci na spalaniu to po co sięgasz po 5litrowy silnik benzynowy? Tak dla przykładu ofc.
Po to żeby oszczędnie nim jeździć? Haha :D Jak uparłeś się na EXC to miej pewność że utrzymasz go i nie patrz na spalanie.

Lubię jeździć swoją Drezyną, latam cały dzień, podjeżdżam pod dystrybutor, leje za 20zł i śmigam dalej :D

Suzuki DRZ 400 '07 - sold
Suzuki RMZ 250 '04 - sold

https://www.facebook.com/CunningRiders

22

MEPH pytam się o spalanie, ponieważ jak na razie nie mam stałej pracy, a chcę kupić sprzęt na lata i żeby się szybko nie znudził :P
Nie uparłem się na EXC tylko mi sie podoba ale teraz chyba będę patrzył na drzety i LC4 podoba mi się ta prestige co we wcześniejszych postach dałem link.

KTM LC4 SM/Enduro

23

zadzwon , zapytaj za ile do oddania

525 EXC

24

Robson napisał/a:

DRZ fajne moto, tyle że chyba dość małe jak na kogoś większych rozmiarów.

Mam prawie 2m wzrostu i da się tym jeździć. Nie wiem skąd takie opinie, że drz jest małe.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

25

Goldasa trza kupić jak SM za małe!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

26