1

Temat: Katy LC4..

Proszę o wasze zdanie na temat tych oto KTM:
1.) [url]http://moto.allegro.pl/ktm-640-lc-4-prestige-sm-swietna-maszyna-i2738253904.html[/url]
2.)[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-4-supermoto-meska-rzecz-M3246605.html[/url]
3.)[url]http://moto.allegro.pl/ktm-620-lc4-six-days-supermoto-kola-terenowe-i2743566030.html[/url]
Napiszcie wasze spostrzeżenia co do tych modeli, który z nich byłby najlepszy?

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

2

Odp: Katy LC4..

Ja najlepiej widzę tego pierwszego w zależności od ceny na koniec aukcji, bo jest najmłodszy. Drugi ewidentnie odpada, bo z tego co pamiętam, to lc4 poniżej 97 roku miały smarowanie rozbryzgowe (? nie jestem pewny, ale tak ostatnio ktoś wspominał), trzeci w sumie też dobry. Najlepiej przeprowadzić oględziny, ze zdjęć mało można wywnioskować.

Będzie 690 niebawem

3

Odp: Katy LC4..

600 i 620 to dosyc stare konstrukcje, jedynie ten pierwszy wart uwagi tylko tak jak kolega wyzej napisal, trzeba zadzwonic i zapytac za ile do oddania

525 EXC

4

Odp: Katy LC4..

Czyli jak już brać LC4 to tylko 640? Słyszałem że z szarymi silnikami LC4 są najlepsze, prawda?

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..

5

Odp: Katy LC4..

rafal, smarowanie rozbryzgowe mają wszystkie LC4ki, tylko przed którymśtam rocznikiem miały 1 pompę oleju i zaworek zwrotny który lubił się przywiesić (kumplowi się zdarzyło). Tą z 3ciego linku można by obejrzeć, 620 mają tą zaletę że są trochę lżejsze. Za to w 1szym linku podejrzana trochę jest malowana rama (chociaż może to po prostu kaprys właściciela), zastanawia mnie też kolektor (jedna rura zaśniedziała, druga czysta, trzeba było wymieniać?).

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

6

Odp: Katy LC4..

RR napisał/a:

1szym linku podejrzana trochę jest malowana rama


ja jak robiłem remont zawieszenia i silnika
przy okazji oddałem do piaskowania i malowania ramę
i nie wydaje mi sie by było to podejrzane :):):)

w ten sposób wszelka zmiana wydechu plastików okleiny może być "podejrzana"

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

7

Odp: Katy LC4..

Dlatego napisałem, że może a nie musi - znajomy w swoim moto też ramę malował "bo tak". Co nie zmienia faktu, że lepiej się przyjrzeć bo powód malowania niekoniecznie musi być taki.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

8

Odp: Katy LC4..

Ten KTM z pierwszego linku jest do oddania za około 8tys zł, pisałem maila go gościa ;)
Cena wydaje się atrakcyjna, ciekawe w jakim stanie ten sprzęt ;)

KTM LC4 SM/Enduro

9

Odp: Katy LC4..

Bardzo niska cena jak za ten rocznik. Poza tym, prestige zazwyczaj kosztowały więcej, w każdym razie polecam dokładnie obejrzeć - może trafi Ci się okazja, byle nie wpakować się na minę;]

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

10

Odp: Katy LC4..

Jak wam się wydaje co było by lepsze- Suzuki DRZ 400 SM czy taki właśnie KTM LC4 640 Prestige.?

Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu..