Odp: Jaka pompa hamulcowa do supermoto?
a motocykl chociaz masz ? bo z alpin i beringera robi sie shit z duka i jakis kombinowany zacisk a "toretyczny" tematów to juz cały katalog załozyłes ...
KTM the best fuck the rest
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Jaka pompa hamulcowa do supermoto?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a motocykl chociaz masz ? bo z alpin i beringera robi sie shit z duka i jakis kombinowany zacisk a "toretyczny" tematów to juz cały katalog załozyłes ...
To wpierw musisz wiedzieć co chcesz a później tego szukać.
Zestaw brembo o którym pisaliśmy jesteś w stanie złożyć za 1500-2000zł:
adapter: 500zł
zacisk: 250-350zł
przewód hamulcowy: 120zł
pompa: 500-1000zł
I z powyższym zestawem problemu nie będziesz miał (mówię o zakupie).
Zestawy Beringera w tej kwocie też się da kupić ale to trzeba być czujnym i mieć już całą kwotę na wyłożenie od zaraz. Szczęście też tutaj trzeba mieć.
Trafiają się często zestawy FTE z smr-a za niedużą sumę.
Na dobre koła 5" musisz liczyć z 2tys.
Możesz też szukać samych piast, kupić u Cienkiego obręcze Goldspeeda które są w super cenie i złożyć koło samemu.
Cross'ie jak tylko uda mi sie ImageShacka odpalic to pochwale Ci sie jako pierwszemu na tym forum !!:D
Tak Hacker, mniej wiecej tylke mi wychodzilo. Mysle ze spokojnie sie zmieszcze. Fajnie byloby beringera walnac 6 tloczkowego, ale wydaje mi sie ze moze byc zmeczony za taka kase, a brembo mam dosc swierze, co do adaptera to bede strugac cos na CNC. Kola chyba wezme te co upatrzylem, ewentualnie tak jak mowisz walne rafke 5" i po sprawie. Ogolnie wizje juz jakas mam, kasa teoretycznie tez juz jest. Z pewnoscia nic nie przebije twojego projektu, ale mysle ze tez sie w cos takiego pobawie, i w miare przyplywu gotowki cos sie bedzie kombinowac. Na pewno hebel i kola beda, bo bez tego nie da rady, a tez nie chce latac na 2 tloczkach
Tak czytam i się zastanawiam czy Ty w ogóle wiesz jak działa zacisk ?? 6 tłoczkowy zmęczony ?? a co tam się tak może zmęczyć ?? uszczelki, które kosztują grosze w porównaniu do zacisku... Naprawdę mam niezły ubaw jak czytam takie bzdety... Wiesz po co się ulepsza hamulce, czy robisz to bo zawodnicy tak mają ?? dla szpanu ?? ćwiczysz stopale ?? jeździsz na zawodach ??
image odpalić ?? to chyba max 10min trwa...
Prosze dla niedowiarków, czyli Tabul'a i Cross'a:
[url]http://www.bikepics.com/members/aleksandermx/[/url]
Dla wyjasnienia: napisalem ze beringer za ta kase moze byc zmeczony: otoz chodzi mi o pompe i tarcze. Powymieniac w zacisku uszczelniacze to nie problem, klocki rowniez, ale zapewne zestaw naprawczy pompy beringera kosztuje chore pieniadze, podobnie jak i klocki, tak wiec jezeli dojdzie mi zakup ww czesci, byc moze tarczy to dziekuje ale wole brembo 4 tloczkowego.
Tak kolego, musze Cie zdziwic ale wiem czemu sluzy ulepszanie hamulca, i nie bede sie tlumaczyl wszystkim dookola. Wiem i koniec, wiem ze na 2 tloczkach w miescie nie poszaleje.
ćwiczysz stopale ??
Naprawdę mam niezły ubaw jak czytam takie bzdety...
z tym sie zgodze, up!
za 2,5k PLN masz na allegro mój były zestaw beringera zacisk pod twoją lagę 6pot, pompa tarcza i klocki. Nic nie zmęczone, pompa prawie nówka, tarcza ma wymienione nity. Zacisk nie cieknie, tłoczki nie stoją. Jedyna "wada" to to, że wszystko w różnych kolorach
Juz chyba nie ma tego zestawu, zwracalem na niego uwage jakis czas temu, moze ze wzgledu na kolor:d z tego co pamietam to pompa byla czerwona, zacisk niebieski a tarcza zlota?
Masz na allegro zestaw Beringera za 3k
[url]http://allegro.pl/beringer-zacisk-tarcza-pompa-supermoto-yamaha-i2721695625.html[/url]
Wiem, problem w tym ze do Yamahy
No ale jak będziesz dorabiał adapter to może Ci tokarz/frezer przerobić żeby był do ktm :D
Beringer dedykowany pod ktm'a podchodzi bez zadnych adapterow, nie chce strugac czegos takiego do beringera od yamahy bo nawet tego nie widze, a do brembo radialnego jak strzelil mozna fajny adapter zrobic
Juz chyba nie ma tego zestawu, zwracalem na niego uwage jakis czas temu, moze ze wzgledu na kolor:d z tego co pamietam to pompa byla czerwona, zacisk niebieski a tarcza zlota?
pompa czerwona, łoty zacisk, tarcza niebieska, mi to nie przeszkadzało. Ważne że dobrze to to hamowało:]
Beringer dedykowany pod ktm'a podchodzi bez zadnych adapterow, nie chce strugac czegos takiego do beringera od yamahy bo nawet tego nie widze, a do brembo radialnego jak strzelil mozna fajny adapter zrobic
No to masz pole do popisu :)
Można też upolować mocowanie do radialnego - patrz lagi Hackera w 380tce
Same radialne mocowanie zacisku do lagi jest cholernie ciężko kupić.
Widziałem takie coś może z 3 razy na ebayu, cena od 150Euro w górę.
Tu jest wada KTM-a że te mocowanie nie występuje osobno jako część zamienna. Pomimo tego że w innych KTM-ach występuje.
Mowie adapter do brembo radialnego nie problem wystrugac, jeden wieczor i zrobione. Moze to glupie ale najpierw wystrugam adapter z drewna, potem kolega na cnc mi zrobi na alu lotniczym, pojdzie do anody na czarno i gitara.
dobrze kombinujesz :) zorientuj się jeszcze czy zaciski radialne brembo dostępne na rynku mają takie same rozstawy mocowania, wtedy kilka sztuk zrobić i dobra alternatywa do zacisków beringera będzie
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Jaka pompa hamulcowa do supermoto?
Wygenerowano w 0.042 sekund, wykonano 73 zapytań