Odp: Próba przeproszenia sie z SM:)EGS 300 2t:)
mareklc4, podeslij mi ten temat, artykuł w którym wyszło, że 4t wychodzi taniej
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Próba przeproszenia sie z SM:)EGS 300 2t:)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mareklc4, podeslij mi ten temat, artykuł w którym wyszło, że 4t wychodzi taniej
Chyba jak byla debata o cross 125 2 t i ktm 690 :D to ktm wyjdzie taniej ale wyczyny 4 t tez kosztują a 2 t jest proste jak drut i wszystkie częsci tanie jak woda
A jeżeli ktoś kupi nowego 2T z elektrycznym rozrusznikiem to już w ogóle poezja.
na [url]https://ktmracing.fora.pl/[/url] był temat gdzie ktos podliczył koszty eksploatacji kata w 2t i 4t i nie chodziło o lc4 tylko o klase 525. popatrzcie tez na koszty eksploatacji spalanie, olej do mieszanki, olej do skrzyni.
i jeszcze jedna sprawa 4t jest po prostu szybsze (bardziej chodzi mi o jazde w terenie) mowa o amatorach, mialem pare 2t i pare 4t to zeby wyczuc 2t trzeba nimi pare lat wyjezdzic i nabrac odpowiednich nawyków. 4t jest łatwiejsze i przyjemniejsze przez co szybsze.
na [url]https://ktmracing.fora.pl/[/url] był temat gdzie ktos podliczył koszty eksploatacji kata w 2t i 4t i nie chodziło o lc4 tylko o klase 525. popatrzcie tez na koszty eksploatacji spalanie, olej do mieszanki, olej do skrzyni.
i jeszcze jedna sprawa 4t jest po prostu szybsze (bardziej chodzi mi o jazde w terenie) mowa o amatorach, mialem pare 2t i pare 4t to zeby wyczuc 2t trzeba nimi pare lat wyjezdzic i nabrac odpowiednich nawyków. 4t jest łatwiejsze i przyjemniejsze przez co szybsze.
niczym w terenie nie latalo mi sie lepiej jak na secie ...
a w terenie latalem na 1.DRZ 2.DRZ :) 3.CR250 4.CRF450 5.VOR530 6.RM 125
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Próba przeproszenia sie z SM:)EGS 300 2t:)
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 82 zapytań