No a ja się nie zgodzę, owszem 950 jest raczej droga (też mnie nie było na nią stać, ale od czego są kredyty?)ale XTX już jest bardziej przystępny.
Ja mam 193 cm wzrostu i to był jeden z argumentów na zmianę z Bandita 1200. Dużo więcej miejsca a nogi, moto zwrotniejsze, lzejsze i nie musisz się w mieście zastanawiać na którym krawężnku zostawisz kolektor wydechowy. Argument trzymania 120 i więcej na trasie jest poniekąd słuszny, ale zawsze można jechać trochę wolniej po krętych drogach albo modulować prędkość 120-160-120-160-120 ... . Moje moto bez wysiłku przekracza 200, ale przyjemne to nie jest na dłuższą metę. Natomiast podczas aktywnej jazdy po krętych drogach nie ma zupełnie znaczenia. Z resztą do mojego i do XTXa można kupić szybkę tyrystyczną jak ktoś lubi takie gadżety i upiera się na długie trasy.
Niektórzy jednak są zdania takiego jak w tytule filmu ( 13 sekunda!) www.youtube.com/watch?v=2IlDyx5r6c8
Aha, nie wybieraj się na próbną jazdę 950 SM, bo dostaniesz na łeb tak jak ja i stwierdzisz że jak pokombinujesz to na pewno będzie Cię stać!!!
"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"