Temat: Próba przeproszenia sie z SM:)EGS 300 2t:)
Hej!
Generalnie juz kiedyś odwiedzilem to forum i było troche zamieszania bo nie mogłem sie przekonać do SM:) i padło ostatecznie na nakeda z przełożeniem jak SM:) Człowiek nauczył sie jezdzić (latac na kole:D) i zaczął dostrzegać minusy motocykli szosowych(waga)... . Teraz tak jak juz napisalem w temacie próbuje się na nowo przekonać do supermoto i tu mam do Was pytanie... . Wczoraj mialem okazje przejechac sie na EGS 300 2t niestety był w opcji enduro i latalem nim po jakims polu więc nie jestem w stanie stwierdzic czy moje odczucia są poprawne ale wydawało mi się że sam silnik w nim nie jest taki mocny tylko strasznie krótkie przełożenia robią robote. Teraz pytanie czy ktoś z Was ma doświadczenie z tym motocyklem na szosie w opcji SM a nie cross? jest on wystarczający? Motocyklem latam do pracy koło 30km dziennie oprócz tego moto ma służyć do polatania po winklach max raz w tygodniu.... Jak wyglądają remonty przy takim lataniu(chodzi o częstotliwość ew. czy koszty są duże)? Generalnie pogodziłem się z tym żę jak wybiore 2t to remont przynajmniej raz w sezonie gwarantowany ale wole się upewnić czy czasem nie bedzie to 3,4,5... razy w sezonie:P Tak jak mówie nie mam z 2t doswiadczenia więc pytam:) Super odczucia mam jeśli chodzi o zwrotność i wage tego motocykla... zawracanie na nodze itd. super sprawa na szosówce trzeba do tego strzelić ostro ze sprzęgła i panować na 200KG co i tak często konczy sie na katapulcie:D Jeszcze jedna sprawa pozostaje czyli przeróbka z enduro na SM są jakieś sprawdzone KIT'y i ile to wyjdzie plus/minus dodatkowo ? Proszę o wszelkie sugestie! Przeglądałem oczywiście wcześniej forum i wielkie wrażenie zrobiła na mnie przeróbka użytkownika hacker33 i będę bardzo wdzięczy jak wypowie się w tym temacie:)
Pozdrawiam!