Temat: HONDA CRF 450 X – czy warto jest prrzerabiać NA SM????
Witam,
Mam pytanie do posiadaczy lub byłych posiadaczy HONDY CRF 450 X i R
Posiadam CRF 450X (rocznik 2011, wersja HM, gaźnik) używam jej tylko w terenie ale chciałbym też zacząć użwać ją jako SM i w terenie także.
Czy opłaca się wersję X przerabiać na SM (koła, hamulce, zawieszenie) czy może lepiej kupić wersję R i ją przerobić ??
Czy po przerobieniu na SM będzie można szybko wrócić do wersji enduro??
Czy fakt posiadania gaźnika w wersji X nie wyeliminuje jej jako SM ??
A jeśli już jednak się zdecyduję na przerobienie wersji X na SM to co byście polecali:
-jakie hamulce (przód i tył)???
-jakie koła (jaki rozmiar z tyłu)???
-co z zawieszeniem?? Czy wystarczy tylko zmienić ustawienia czy to będzie za mało??
Dodam, że w wersji SM chciałbym ją używać na drogach publicznych i sporadycznie na torze.
Jakie byłyby orientacyjne koszty takiej przeróbki??
Pozdrawiam