Odp: KTM 380 EGS by hacker33
Tak jak się spodziewałem, wyszło ponad kozacko... i ta waga. :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 34 35 36 37 38 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jak się spodziewałem, wyszło ponad kozacko... i ta waga. :)
to ile wyszlo za calosc?
to ile wyszlo za calosc?
o wiele za dużo:)
dlaczego jeszcze nie ma opisu z jazdy, filmiku?
czego brakuje, co jest nie tak?
No właśnie, Hacker z nami pogrywa...
Pal Pan to a nie spamowanie na forum...
To jak zaprosić na ruchanie a na miejscu się rozmyślić...
to ile wyszlo za calosc?
tez jestem ciekawy ile wyszła całość, ale chyba każde pieniądze sa tego warte !
Gratki ze sprzętu i za chęci bo nie każdy je ma by się tyle bawić :) Pozdr i jeszcze raz GRATKI !
Chęci jak chęci, ale cierpliwość mega shit! szacun
O kór...a!
Penera zagadała...po 1,5h ciągłego kopania! Wypociłem z siebie chyba kilka litrów potu. Masakra.
Na dzisiaj mam dosyć. Łapy bolą jak po siłce.
Muszę teraz pomyśleć nad ustawieniami gaźnika bo chyba jest mocno za bogato.
Ps. Dźwięk po uruchomieniu silnika zajebisty! Wkręca się na obroty jak pojebana. Gorzej z ich schodzeniem.
Prosimy filmik !! :)) Może nawet nie odpalać, ale samo kopanie chociaż :]
1,5h kopania i hektolitry potu, heh, ależ musiałeś miec banana, gdy zagadał ;)
Ogólnie wiem już jak kopać - jak ustawić tłok i kiedy zajebać w kopkę.
Później była kwestia gaźnika itd.
Odpalił z wyłączonym ssaniem i otwartą przepustnicą.
Nie wiem teraz tylko czy to dlatego, że jest za bogato ustawiony gaźnik czy dlatego, że już grubo zalałem silnik itd.
Na regulację nie miałem czasu ponieważ szybko się zagrzał a nie chciałem przegrzać silnika.
Jest też problem ze sprzęgłem - a mianowicie się klei.
Mam nadzieję, że po pierwszej przejażdżce to przejdzie. Ponieważ na chwilę obecną jest cały czas sklejone.
Ja ciagle jestem ciekaw ile taki sprzet kosztuje.
Ogólnie wiem już jak kopać - jak ustawić tłok i kiedy zajebać w kopkę.
Później była kwestia gaźnika itd.
Odpalił z wyłączonym ssaniem i otwartą przepustnicą.
Nie wiem teraz tylko czy to dlatego, że jest za bogato ustawiony gaźnik czy dlatego, że już grubo zalałem silnik itd.
Na regulację nie miałem czasu ponieważ szybko się zagrzał a nie chciałem przegrzać silnika.Jest też problem ze sprzęgłem - a mianowicie się klei.
Mam nadzieję, że po pierwszej przejażdżce to przejdzie. Ponieważ na chwilę obecną jest cały czas sklejone.
tylko jak już wsiądziesz i dasz mu ;) to pamiętaj o wciskaniu sprzęgła przy hamowaniu... bo wiesz przyzwyczajenia z 4t robią swoje ;)
Niby tak, ale z tego widzę i czytałem to silnik nie zaciera się od razu przez hamowanie silnikiem.
Strony Poprzednia 1 … 34 35 36 37 38 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 56 zapytań