Witam. Tak czytam, czytam i postanowilem sie odezwac. Przedstawie Ci i zgromadze wszystko co wyczytalismy plus moje wiadomosci. zaczne od 125tek. Wystepuja w 4takcie, np MZ 125 sm, XT 125 X, jakies starsze Hondzinki made to SM, charakteryzuja sie wiekszym momentem niz 2t ale mocy 2 razy mniej (ok 15-20 km), plus generalnie mniejszy fun. w dwutaktach wyrozniamy np. MX 125, Yamahe DT 125 R, ok 25-30 KM na nieciekawym zawieszeniu, YZke (40 KM), crossowka, trzeba przerabiac. inne fulle ok 40 KM- RM, SX, KX. wystepuja tez wyczynowe enduraki z instaacja elektryczna, gdzie przerobka jest prostsza, np EXC, EXE, YZ na USA. Ewentualnie polec w hard 250 w 4t, w zadnym wypadku 2t bo nie bedzie z Ciebie co zbierac, np yz, rmz, kxf, wr. Sam latam WR w 450 ale jak wiedza wszyscy to juz hardcorowa opcja, nie na pierwszy powazny motocykl. jesli chodzi o ciuch sredniej klasy, polecam skore na dol ok 1500 zl i zbroje na gore, ok 500 zl plus kask np z fiberglassu, ok 600 zl. Do tego buty, rekawiczki polecam krotkie, skorzane z Carbonem, sa w ofercie alpiny, rst, thora. Wszystko nalezy przymierzac. Pozdrawiam.
"... charakteryzują się całkowitym brakiem poszanowania prawa ..."
"... są to na ogół szaleńcy ..."