16

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

co do grubszych kolanek na podstawie WR450 z cienkim i YZ450 z grubym (silnik i gaźnik ten sam), cienkie ma podnosić moment w dolnym zakresie obrotów lekko przytłumiając góre, grube zapewnia większą moc na wysokich obrotach, cienkie bardziej pasuje do jazdy w terenie gdzie przewidywalne oddawanie mocy jest zaletą, grube do motocrossu więc wściekłe, wszystko to teoria ale stosowana w japońskiej produkcji więc pewnie tak jest

17

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

mackowy napisał/a:

Do tego calego tjuningu to przydaly by sie jeszcze wałeczki od wersji E.Popieram Hackera33: k&N, DJ i 3x3, z czasem przelot i starczy.Mam E zrobione na SM i nie czuje, zeby moje moto bylo szybsze od seryjnego SM, za to mam gorszy zawias i hebel.

Napisałeś "Nie czujesz by była szybsza" To wam chodzi o prędkości max. he?? Szykujecie motongi do turystyki?
By uzyskać maxa.. miesza się w przełożeniach a nie z dolotami i gaźnikami...

Ps. A może ty masz typową wersje "S" bo na allegro każda wersja "S" jest opisana jako 'E" (bo te łatwiej się sprzedają|)
Zapewniam Cię że chłopaki na oryginalnych SM i nawet wersjach S, latając z moją prawdziwą wersją "E" oglądali wyłącznie moje plecy.
Teraz to samo może potwierdzić RODMAN, a nawet Ci udowodnić (jak tylko ją zreanimuje po dzwonie)
Sorry kolego ale pleciesz straszliwe bzdury :P a czytają to inni. :(
Upewnij się czy masz wersje "E" :P

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

18

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

no wlasnie moze ktos sie podzieli jak po numerze seryjnym poznac czy to E czy cos innego?
czytalem jakas instrukcje rozkodowania VINu ale niezbyt sie zgadzalo z moim z sm

a tez po dzwonie kupuje E i przekladam graty SM wiec bardzo mnie to interesuje


ps.. a zdarzaja sie kombinowane wersje z przelozona subrama od E, czy czyms, wiec na tym nie ma co sie opierac, zwlaszcza ze w dowodzie rej nie ma zaznaczonej wersji?

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537

19

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

Znam moje moto doskonale, nie ma w nim rzeczy, ktore bym nie wymienial czy naprawial. Piszac "szybsza" nie mialem na mysli predkosci max  - tej i tak nie znam, gdyz nie mam zegarow. Chodzilo mi o wspolne ganianie po placach, parkingach itp. Owszem jest troche mocniejsza ale nie na tyle, zeby placic 2-3 tysie (czy wiecej) na zrobienie SM na E.
Lepiej zainwestowac w nowe oponki i cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc....

20

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

Jeżeli masz wersje E to na pewno nie masz z tyłu ramy aż do końca błotnika, masz gaźnik Keihin FCR, plastykowy zbiornik paliwa, brak wentylatorka na chłodnicy, większy wlot powietrza do filtra pod siedzeniem, większej średnicy układ wydechowy, brak kierunków i światła stopu i pewnie coś jeszcze:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

21

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

Wersje "E" kupuje się z pełną premedytacją... hehe...U mnie to było przemyślane posuniecie.  Bo jak już powiedziałem, jest znacząco mocniejsza i lżejsza.
To może masz ją zakatowaną... lub...
Boisz się odkręcić. :P
albo też nie potrafisz sprytnie tego wykorzystać.  ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

22

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

pewnie tak ;)

23

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

Z powodu tej "naszej" jałowej konwersacji, cierpi tylko poziom tego forum.
Zgodzę się z tobą ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć... by nie dawać się wszystkiemu objeżdzać.  :P
Pozdro

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

24

Odp: Suzuki Drz 400 Sm

W DRZ E jest FCR39?