Odp: WallraV Supermoto Cup
Ja Smigalem Wiele razy na tym torze w zeszłym roku i było bardzo fajnie :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » WallraV Supermoto Cup
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja Smigalem Wiele razy na tym torze w zeszłym roku i było bardzo fajnie :D
to jak można na sam trening? pojeździłoby się trochę a następnego dnia popatrzyło na zawodowców:P
Brawo dla organizoatora za pomysł , tylko dlaczego dla polskim zawodnikow niem moze byc 150 ale zł. !!!!!!!!
a dlaczego ma być taniej? w niemczech każde zawody tyle stoją...jedynie dla amatorów powinno być taniej...
a dlaczego ma być taniej? w niemczech każde zawody tyle stoją...jedynie dla amatorów powinno być taniej...
a ja to kim jestem ?? pisze bo jestem amatorem , a zawodowcy to niech nawet po 500 euro płacą :P
Co do cen niemieckich to jak zaczne zarabiac tyle co niemiec to moze byc nawet po 300 euro :P
smutne ale prawdziwe, koszty udziału+koszta dojazdu+opony, paliwo etc.+koszt pobytu i robi się okrągła suma
^$%#
ja uważam ,że bardzo fajna impreza będzie i warto się wybrać chociaż pooglądać.
to nikt nie wie jak z treningami? mozna ?
Dla niektórych może i drogo, ale jakie fajne nagrody ;)
Hehe szkoda tylko ze przyjadą cwaniaki z Niemiec i Austrii z profesjonalna obsługa i sprzętem i wszystkie euro zgarną , marzy mi sie żeby ktoś utarł nosa tym niemieckojęzycznym zawodnikom
Witam Panowie,
zdaje sobie sprawe, ze koszt nie jest maly ale moze porownamy to np. z Mistrzostwami Polski Supermoto - z tymi co teraz odbeda sie w Poznaniu, a więc: