1

Temat: CRF 450 - kilka pytań

Panowie jestem właśnie w trakcie sprzedaży swojej DT i rozglądam się za zakupem używanego SuMo mniej więcej tak do 15 tys zl. Zainteresowałem się CRF-ką, którą sprzedaje KC ale po rozmowie z nim mam kilka wątpliwości. Mam nadzieję, że szybko mi je pomożecie rozwiać ; )

Z moto chciałbym korzystać głównie na ulicy ale nie wykluczam ewentualnych wypadów na tor. Kolega KC napisał mi, że nie jest to raczej sprzęt na ulicę i sam nie wiem co o tym myśleć. Imo koszty serwisu mnie nie "zjedzą". Nie będę jeździł codziennie po 100 km i jestem przygotowany na te 2 lub 3 wymiany oleju na miesiąc. Czy to rzeczywiście zły pomysł aby terroryzować stolicę takim sprzętem? Czy lepiej szukać jakiejś Husky 510 lub Kata 525 / 530 ?

Jednak gdybym się zdecydował na ten egzemplarz chciałbym zamontować jakiś akcesoryjny licznik ( bo teraz siedzi tam tylko licznik mth ) i podziałać tak z instalacją elektryczną by mieć w pełni sprawne światła na przód i tył. I tu drugie pytanie, orientuje się ktoś gdzie w Warszawie znajdę jakiegoś magika, który mógłby mi to kompleksowo ogarnąć ? Dzięki z góry za odp i mam nadzieję że już niedługo się spotkamy na terrorze : )

Pjona !

2

Odp: CRF 450 - kilka pytań

Moim skromnym zdaniem jak martwisz się światłami i tego typu pierdołami to może warto rozejrzeć się za czymś co ma homologację (WR, EXC, TE).

A jak chcesz naprawdę agresywnego sprzęta do łojenia plastików na torze to bierz tą CRF.

Btw jeździłeś na CRF? Bo przy przesiadce z DT 125 możesz przeżyć mały szok :)

Husaberg FS 650

3 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-07-12 20:44:59)

Odp: CRF 450 - kilka pytań

Temat o CRFie wałkowany już setki razy... szukaj, szukaj i jeszcze raz szukaj. Moim skromnym zdaniem CRFą nadaje się na ulice tak samo jak DRZeta :D Ja nie dostrzegam wad, a swoja mam już od 3 sezonów i nakręciłem w tym czasie kilkanaście tysięcy km. Wymiana oleju... to co przeraża tak wielu, to kwestia 5 minut gdzie większość tego czasu zajmuje czekanie aż skapnie ostania kropla zużytego oleju. :)

Za licznik kilometrów może Ci posłużyć zwykły licznik rowerowy w cenie już kilkudziesięciu złotych ;)
Elektryka to 5 kabli na krzyż :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

4 Ostatnio edytowany przez Jojo (2012-08-31 19:56:06)

Odp: CRF 450 - kilka pytań

@Husaj

Nie odrzucam także tego typu sprzętów ale ta CRF-ka pasuje mi z wielu względów. Cenowo jest przystępna, moto na miejscu i nie muszę szukać innych po kraju. No i przede wszystkim jest chyba sprawdzona, po remoncie więc prawdopodobnie nie jest to potencjalnie żadna mina na którą można wpaść. Plusem jest to, że ma już zamontowane światła i tylko trzeba to jakoś połączyć i uruchomić wszystko. CRF jeszcze nie jeździłem ale do każdego moto podchodzę z respektem, DT w moim przekonaniu ogarniam b dobrze. LC4 w moim przekonaniu już jest za ciężkie dlatego wybór ograniczony do wyczyna ; )

@dukeSebo

Mogłem się domyślić, że tu wpadniesz, całe forum już przeszukałem, przeczytałem : ) Serwisowania się nie obawiam, nie widzę problemów w terminowej i samodzielnej wymianie oleju.

5 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-07-13 08:20:02)

Odp: CRF 450 - kilka pytań

Jeśli będziesz chciał pogadać, czy też miał jakieś pytania... to śmiało zapraszam :D

Warto zachować rozsądek jeśli byś się przesiadał z Hondy CBR 125 na Yamahę R1. ale w tym wypadku gdy masz nieco instynktu samozachowawczego to jak najbardziej ogarniesz CRFę i długo będzie Cie cieszyć ;)

Z jakiej części Warszawy jesteś ?

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

6

Odp: CRF 450 - kilka pytań

Wiem wiem, można Cię chyba nazwać największym ekspertem od CRFy na forum :D

Mieszkam na mokotowie ale obecnie jestem poza stolicą.

7

Odp: CRF 450 - kilka pytań

Kupuj CRF-ę i śmiało lataj po mieście. Ja na co dzień użytkuję YZ. Jak Duke pisał wymiana oleju to moment, wchodzi mało więc koszty znikome, najważniejsze dopilnować wymian oleju i filtra ,zadbać o filtr powietrza i sprawdzać luzy zaworowe.
W mojej założyłem małe aku żelowe ,ogon pod tablicę z LED oraz na przód homologowaną lampę (taką śmieszną małą) również LED (ok.6W świeci jak szalona a koszt 250 za dwie szt.). Przy takim rozwiązaniu latam ok miesiąca bez ładowania aku a ładowanie trwa chwilę.
Pozdro

WR 400, Intruder VZR 1800
www.digi-cerm.pl
http://www.bikepics.com/members/zolwik-poznan/ 
http://www.youtube.com/user/MOTOADHD#g/u