1

Temat: Ktm Duke 2 LC4

Macie jakies opinie o Dukach LC4 ?

Jak to czesto trzeb serwisowac. Szukam motorka na codzienne dojazdy do pracy i troche zabawy po pracy :)

2

Odp: Ktm Duke 2 LC4

LC4 z high flow to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM

SMR 505

3

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Wiec spoko... nie dlugo bede wystawial w takim razie swoja DRZ.

Pozostaje mi isc do KTM i zapisac sie na jazde próbną :)

4

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Pamiętaj tylko że obecnie w salonach znajdziesz Duka 690 - to zupełnie inny motocykl od Duka LC4.
Nowy silnik, nowa rama, inna konstrukcja, bardziej odmienna od wersji SM (np. wydech pod silnikiem itd.)

pozdrawiam

5

Odp: Ktm Duke 2 LC4

maciejwra napisał/a:

LC4 z high port to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM

High Flow ;)
BTW - duzo roboty ze zmiana uszczelki pod glowica? Da rade to zrobic bez wyjmowania silnika z ramy? Taka wymiana przede mna wlasnie...

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

6

Odp: Ktm Duke 2 LC4

A jakie sa objawy swiadczace o tym ze owa uszczele trzeba wypierdzielic ?

7

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Ze, sie poci spod tej własnie uszczelki

---------------------------
LC4 640 SM Prestige 04'

8

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Tudziez, jak Ci sie dostanie plyn chlodniczy na tlok, tak jak ma to miejsce u mnie.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

9

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Kwiatek89 napisał/a:
maciejwra napisał/a:

LC4 z high port to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM

High Flow ;)BTW - duzo roboty ze zmiana uszczelki pod glowica? Da rade to zrobic bez wyjmowania silnika z ramy? Taka wymiana przede mna wlasnie...

Oczywiśćie High Flow - Już poprawiłem ;) Myli się z high port w SR20DE z Nissana.... Dzięki:)

SMR 505

10

Odp: Ktm Duke 2 LC4

Hehe a na co jeszcze muse zwrocic uwage przy zakupie LC4 ?

W tym tygodniu msigne na slask obadac takiego jednego :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1344288

ale Cena mnie nie przekonuje.

Moge jechac jescze pod Lublin 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1369197

11

Odp: Ktm Duke 2 LC4

przedewszystkim czy wysprzęglik rozrusznika nie szwankuje czyli czy nie ma takiego efektu że sie "blokuje" rozrusznik ,klekoczacym sprzęgłem sie nie przejmuj , żeby nie ciekło okienko od sprawdzania poziomu oleju bo t odość cześte w lc4 było a naprawić sie nie da cza cały dekiel wymienić, luz na główce ramy bo w dukach lubiły łożyska umierac szybko ;p

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

12

Odp: Ktm Duke 2 LC4

ok dziekowa :)

13

Odp: Ktm Duke 2 LC4


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=102920

s tu masz jak wymienic:)

SMR 505