Temat: Ktm Duke 2 LC4
Macie jakies opinie o Dukach LC4 ?
Jak to czesto trzeb serwisowac. Szukam motorka na codzienne dojazdy do pracy i troche zabawy po pracy :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm Duke 2 LC4
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Macie jakies opinie o Dukach LC4 ?
Jak to czesto trzeb serwisowac. Szukam motorka na codzienne dojazdy do pracy i troche zabawy po pracy :)
LC4 z high flow to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM
Wiec spoko... nie dlugo bede wystawial w takim razie swoja DRZ.
Pozostaje mi isc do KTM i zapisac sie na jazde próbną :)
Pamiętaj tylko że obecnie w salonach znajdziesz Duka 690 - to zupełnie inny motocykl od Duka LC4.
Nowy silnik, nowa rama, inna konstrukcja, bardziej odmienna od wersji SM (np. wydech pod silnikiem itd.)
pozdrawiam
LC4 z high port to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM
High Flow ;)
BTW - duzo roboty ze zmiana uszczelki pod glowica? Da rade to zrobic bez wyjmowania silnika z ramy? Taka wymiana przede mna wlasnie...
A jakie sa objawy swiadczace o tym ze owa uszczele trzeba wypierdzielic ?
Ze, sie poci spod tej własnie uszczelki
Tudziez, jak Ci sie dostanie plyn chlodniczy na tlok, tak jak ma to miejsce u mnie.
maciejwra napisał/a:LC4 z high port to to taki sam jak w każdym ktmie sm po 2003 roku więc raczej bezawaryjne. raczej na pewno trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, czasami pod cylindrem i dalej można hulać....;) Ja poza wymiana uszczelki pod cylindrem nie miałem żadnego problemu, przelatane 9k KM
High Flow ;)BTW - duzo roboty ze zmiana uszczelki pod glowica? Da rade to zrobic bez wyjmowania silnika z ramy? Taka wymiana przede mna wlasnie...
Oczywiśćie High Flow - Już poprawiłem ;) Myli się z high port w SR20DE z Nissana.... Dzięki:)
Hehe a na co jeszcze muse zwrocic uwage przy zakupie LC4 ?
W tym tygodniu msigne na slask obadac takiego jednego :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1344288
ale Cena mnie nie przekonuje.
Moge jechac jescze pod Lublin
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1369197
przedewszystkim czy wysprzęglik rozrusznika nie szwankuje czyli czy nie ma takiego efektu że sie "blokuje" rozrusznik ,klekoczacym sprzęgłem sie nie przejmuj , żeby nie ciekło okienko od sprawdzania poziomu oleju bo t odość cześte w lc4 było a naprawić sie nie da cza cały dekiel wymienić, luz na główce ramy bo w dukach lubiły łożyska umierac szybko ;p
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=102920
s tu masz jak wymienic:)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm Duke 2 LC4
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 76 zapytań